Hei, første innlegget her faktisk :D
jeg bor på en gård i Kristiansand og kjører derfor ganske mye i skogen på min Artcic cat 500 TRV. men nå dekkene klare for å skiftes ut og jeg lurer veldig på hvilke typer dekk dere vill anbefale?
jeg har sett litt på SwampLite, ringte inn til forhandler i sta og hørte litt. han mente dette var veldig gode terrengdekk og bør passe veldig bra til mitt bruk(jeg kjører mest i skogen å litt på grusveier, så hvordan veiegenskapene til dekkene er har ingenting å si) jeg vet ikke hva originaldimensjonen er på firehjulingen men han mente det var 25x8 foran og 25x10 bak. jeg vil ha større dekk for å flyte bedre og få høyere bakkeklaring. derfor anbefalte han 26x9 foran og 26x12 bak? høres det fornuftig ut? han mente 27 tommer ble litt ekstreme dekk, stemmer det?
jeg vill heller ikke at den skal bli så mye høyere at den mister vesentlig stabilitet, men jeg vet ikke hvor mye større dekk jeg kan sette på uten å merke noe særlig?
Det ble en hel masse spørsmål, men håper dere kan svare på noen av den ihverfall :)