[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Noen med peiling på 4X4 systemet?

Noen med peiling på 4X4 systemet?

X2, Sportsman, Outlaw, Predator...

Re: Noen med peiling på 4X4 systemet?

Innlegg E.F.I » 28 Feb 2011, 08:16

Det er en Hilliard diff.

Ellers så har nyere Polariser og De luxe modellene LSD fremdiff med ADC.

Noen modeller, som X2 har også T.U.R.F funksjon på bakdiffen......med andre ord man har en elektrisk inn og ut kobling av sperren.... i T.U.R.F modus kjører man med åpen diff som på en bakhjulsdrevet bil.
Brukerens avatar
E.F.I
Skogens Konge

Stolt fører av:

Innlegg Jean_ivar » 28 Feb 2011, 13:11

oki,så da begrenser det seg til at jeg enten har deffekt spole eller knust bur i min diff da?
Kan for lite olje ha noe å si,mener at jeg fikk feilen etter at jeg byttet olje,
Skal hillard diffen ha Demand drive olje? mener det var det jeg fyllte på den.
Kan det være spolen siden den kobler ut å inn som den skal forover?
Jean_ivar
50ccm

Stolt fører av:

Innlegg E.F.I » 28 Feb 2011, 19:59

Jeg ville ha sjekket buret.
Brukerens avatar
E.F.I
Skogens Konge

Stolt fører av:

Forrige

Gå til Polaris