[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Sportman 800 Touring -> Effektsperre

Sportman 800 Touring -> Effektsperre

X2, Sportsman, Outlaw, Predator...

Sportman 800 Touring -> Effektsperre

Innlegg Pol800aris » 01 Jan 2012, 16:52

Hei. Det er sikkert mange som har spurt om dette før, men eg har ikkje funne noko om dette på den aktuelle motoren her inne, så eg spør likevel.
Denne Sportmann 800 Touring 09 model er MC regga og etter det eg har forstått er alle MC atv'r sperre på effekt. Spørsmålet er da om det er nokon som veit korleis denne modellen er sperra? Eg ser det er mange meninger på dette her på forumet, men er ute etter klart svar:p

Sykkelen går meir en bra nok etter veg slik som den er, men eg regner med det kan være kjekt med litt meir guffe når den skal brukes som "traktor".
Sist endret av Pol800aris den 12 Jan 2012, 23:13, endret 1 gang
Pol800aris
650ccm

Stolt fører av:

Re: Sportman 800 Touring

Innlegg Pol800aris » 10 Jan 2012, 17:53

Har fått svar frå en mekaniker på dette idag. Da gjenstår det berre å skru og teste litt når den tid kjem. (kjenner eg meg skjølv rett så blir det ikkje gjort noko med det på leeeenge enno.hehe
Pol800aris
650ccm

Stolt fører av:

Gå til Polaris

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 19 gjester