MaxMekker » 27 Nov 2008, 00:20
Pokaris er kanon flott maskin til terreng kjøring som egentlig er utganspunktet for atv.
Men kjører man litt på landevei så holder desverre ikke Pokaris mål, min gamle Grizz kjørte jeg ca 6000km på vei uten noen feil.
Min nåværende Can-Am har jeg ikke rukket å bruke mer enn ca9000km+ siden februar, men så har den da vært 99% feilfri.
Eneste som har skjedd er en sensor som kranglet litt, men det fixet Moflaten og siden har den vært feilfri igjen.
Så vidt jeg har skjønt så kjører Geir likedan dvs vei kjøring, hadde han hatt like holdbar maskin til vei kjøring så tipper jeg han hadde vært meget fornøyd.
Så min konklusjon er Polaris er suveren i terreng, men til veibruk er den ikke så fin.
mulig jeg tar feil men hører lite om Polaris folk som kjører langs vei uten problemer.
Kraftselskap og andre som bruker atv til nyttekjøring i terreng velger nok Polaris 6x6 pga ingen slår den sin fremkomlighet i terrenget.
Ikke si att jeg kun snakker negativt om Pokaris, men noen er bedre til veibruk mens andre er det ikke.
Runar Holm
Harley Davidson Ultra Glide Classic