[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - 500 6x6 starter ikke

500 6x6 starter ikke

X2, Sportsman, Outlaw, Predator...

500 6x6 starter ikke

Innlegg grizzly » 25 Jul 2010, 08:12

Jeg får ikke start på 6x6`en på jobb. Er vel 4-5 år gammel. Startet den i går og kjørte 50 meter før jeg stoppet og skulle laste på div. Hadde kansje litt mye eller lite? choke på, så den stoppet. Den tennte med en gang når jeg skulle kjøre, men stoppet fort. Jeg fikk en anelse at motoren gikk vrangveien da.. Uansett så var det etter dette ikke livs gnist. (god strøm, starter går rundt som normalt, men den tenner ikke)
Jeg har ikke kommet dit at jeg har funnet pluggen og sjekket denne.
Noen som har idèer på hva som kan ha skjedd?

Steffen
Brukerens avatar
grizzly
250ccm

Stolt fører av:

Re: 500 6x6 starter ikke

Innlegg Bjørnar » 01 Jan 2011, 22:21

hørtes ut som at det har kommet rusk i forgasseren. sett brenselfilter på bensin slangen mellom tanken og forgasseren. (koster 20 kr på biltema) jeg har lik din bare litt eldre den stoppa, så venta jeg litt og prøvde igjen da startet den men gikk veldig ujavnt. men jeg ga mye gass så brant jeg ut rusket i forgasseren tydligvis ikke så mye rusk i min forgasser men jeg satte på brenselfilter og etter det har det ikke sjkedd igjen. Kanskje du må åpne forgasseren og fjerne noe små-rusk. (nesten ikke noe som skal til for at den stopper)
Stor Tilhenger av don''t try this with your can am
Bjørnar Mangelrød
94838139
Bjørnar
80ccm

Stolt fører av:

Gå til Polaris

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 24 gjester