[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - problemer med firhjuls trekken på min 09 500 touring

problemer med firhjuls trekken på min 09 500 touring

X2, Sportsman, Outlaw, Predator...

problemer med firhjuls trekken på min 09 500 touring

Innlegg roya » 19 Apr 2011, 16:12

Hei, har problemer med at 4 hjuls trekken er litt kronglette og koble inn. Den kobler ikke inn med en gang ,må jukke litt med gassen for og få den til og ta. Vist jeg skrur brytern i adc kobler den inn litt fortere . fram hjulene lugger litt før den tar tak . atv er gått 80 timer , syns det var tidlig og bli plaget med feil. Så vist noen har vært borti dette kan dere fortelle meg hva det var/er som er feil. Takk for svar.
roya
50ccm

Stolt fører av:

Re: problemer med firhjuls trekken på min 09 500 touring

Innlegg smaug » 19 Apr 2011, 16:28

Jeg vet at noen 500 touringer(og kanskje vanlige 500'er også) hadde defekte front differ som måtte byttes da noen rett og slett blir helt herpet av ukjent grunn(for meg i allefall).
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru

Stolt fører av:

Gå til Polaris

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 17 gjester