Vel , så var en kompis og meg ute å kjørte tur på lørdag som var. Skulle bare kose oss litt å rølpe litt i noe smådammer som fins i området , og ta det relativt easy... Skulle kjøre inn på jobben etter endt tur og sette fra meg atv'en der for å skru opp hjulnav siden den trekker litt til høyre for tiden.., men har kjørt med dette så lenge nå at det gjorde nok ikkje saken så mye verre om jeg kjørte litt til.. Så vi dro til et område hvor de bygger og graver og det er litt gjørme og kjøre i, og lekte oss litt. kjørte rundt i en liten dam og plutselig ser jeg at jeg står fast , med gjørme opp til litt over midten på hjulene, og kommer meg ikke av flekken. Har langt i fra noen mudding hjul, så greit nok. Fikk bort kompisen min og skulle vinsje meg ut. Rikka seg ikke av flekken. Hjulene snurrde lett i gjørma men stod like bom stille. Fikk bort en annen kompis med en pajero , festa vinsjen og tok knekken på den uten at det hjalp meg fremover i det hele tatt. (Hva f*en er det med warn vinsjene , trodde dette var kvalitet, ikke 1 gangs-leketøy vinsj. Jaja, greie 800,- i dass der,(i reperasjoner fra forrige gang jeg brukte den) makan til drittprodukt!) , Kompisen måtte stikke å hente noe annet å trekke meg ut med , og prøvde i mellomtiden å rokke på atv'en mens jeg hadde drift på hjula.. Skulle jeg ikke ha gjort. Dro med seg pukkmasse fra under gjørma rundt og knuste 3 alufelger , rev av og med seg caliper bak, knakk caliperfestet på hjulfestet, bremeslanger begge calipere, knuste drivknute foran og.. ja. regner med 20.000 i reperasjoner.... og null kjøring på LENGE!, :\ Så sjekk underlaget før dere drar på , tåler langt fra alt disse maskinene....
Video : http://vimeo.com/38808159 (har ikke med etter-bilder, men det kommer nok på et senere tidspunkt..)