Bruk relèer - finn et punkt som har konstant + (batteripol eller et annet punkt) og koble derfra til polen for styrestrøm på rele - finn minus lederne (bør være 2) til ORIGINAL lykta til sykkern din ved bruk av prøvelampe - bruk en strømtjuv og klips deg innpå den ene minusen og koble til den andre styrestrøm polen på relet - relet bør nå klappe når du starter sykkelen når at baklyset blir akktivisert , eller dersom du har koblet deg til bremselyskabelen vil releet klappe da du trår inn bremsen - så er det bare å koble fra et + punkt (batteripol + eller et annet punkt som har konstant +) inn i releet og en kabel ut fra den andre polen i releet til plus kabelen på den nye lampa og prøve deg fram hvilken som er baklys og hvilkern som er bremselys (bremselys lyser sterkest.) Når du har funnet de to pluss kablene, tar du tredje kabel og kobler til jord... Vet ikke om du har drevet med slike releer før, så derfor forklarer jeg det så detaljert..... kanskje noen annen her kan forklare det på en enklere måte?
Du trenger 2 releèr (eller 1 dobbeltrele), ringkablesko, vanlige kabelsko, gjerne isolerte (som skal kobles relè), skjøteklemmer (strømtyver, snyltere....what ever), kabelskotang og litt kabler - gjerne røde og svarte - behøver ikke være grove siden hverken styrestrøm til relè aller led lamper er strømkrevende. Og så trenger man litt tålomodighet, et klart hode og ingen kjerring som maser om at maten er ferdig....
Når dette er sagt, så har jeg også brukt relè da jeg har montert hengerfestekontakt på outlanderne - relè slik at strømmen som spyttes ut til bremselyspæra på hengern blir +. ellers så funkern ikke...