Hei
Har i et par-tre uker lagt merke til at indikatorlampa "A" i speedometeret for 4x4 har begynt å blinke når 4x4 er innkoblet. Innkoblingsmotoren virket sein , og det samme gjorde startmotoren på atv'n, så jeg skiftet batteri.
Etter dette har atv'n koblet kjapt inn og uten problem, men indikatorlampa har sloknet helt og er død uansett hva man gjør.
Altså har jeg hatt de samme mulighetene til å koble inn og ut 4x4, men jeg har måttet være klar over dette selv da indikatorlampa har vært død.
Den siste uka har 4x4 helt av seg selv koblet ut, i fart, og uten forvarsel. Da jeg ikke kan se det på indikatorlampa har det vært ekstra uventet.
Innkoblingsmotoren høres normal ut og 4x4 fungerer akkurat som før, og jeg har nytt og fint batteri. Men som sagt, den kobler seg ut i fart, og det er jeg engstelig for at kan ødelegge noe i finmotorikken.
Hva har skjedd, hva kan jeg prøve/gjøre, eller hva MÅ jeg gjøre?
Hvis dette er en feil på innkoblingsmotoren/servoen, er vel dette en reklamasjonssak? Jeg bruker 4x4 lite, kun når jeg trenger det, og jeg har vært ekstremt nøye med å stoppe helt og følge med om den faktisk har koblet helt inn.
Takk ;)