shortcut » 24 Mar 2010, 20:07
Ramser opp det jeg tror. (xt versjoner)
400. 1 sylindret maskin som i har 32 hk. Denne har mcpherson forstilling. Grei maskin som egner seg godt i terreng, da den ikke er så "kvass" i draget. Kan bli litt dau i veifart. 80-85 km/t er vel en max kjøre fart. Toppfart er vel rundt 100-105 har ikke visco loc QE
500. Minste 2 sylindrede motoren, som yter 40-41 hk. Denne har som 400 mcpherson forstilling, men har i tillegg servo. Den er vel den maskinen som er greiest og bruke til allround bruk. har visco-loc QE. Max 90-95 veifart. Toppfart på 115
650. Tipper det er denne det blir solgt mest av. Dobble A-armer og har 60 hk. Servo. Egner seg godt til veikjøring, da variatoren ikke sliter fult så mye på vekter som 800. har visco-loc QE Max veifart 100-105. Toppfart 120
800. Markedets sterkeste motor i sin klasse.Dobble A-armer, 71 hk, og er ellers lik 650. Denne leveres i XTP versjon (annet fargedesign) og er lakkert. har visco-loc QE LTD utgaven har også kompressor, gps og luftfjøring (bak) Max veifart 100-110. Toppfart 120-125
Ta de veifartene og toppfartene med en klype salt. Noen har sikkert klart høyere fart, og andre mener det er for høyt. Her spiller mye faktorer inn. Dekk, vekter, reimer og ikke minst kilo på slep.
Ellers må jeg si at ALLE atv som er mc regitrert har 15 Kw/20,4 hk.
650 er vel tingen, om du ikke skal ha det siste pulveret