[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - firehjulstrekk lav/høy?

firehjulstrekk lav/høy?

DS, Renegade, Outlander...

Innlegg gautep » 27 Mar 2008, 18:10

Bytter mellom 2x4 og 4x4 i forhold til føre, er ikke så ille å kjøre med4x4 på vei men det er lettere å "leke" når det bare drar på bakhjula. Er glad jeg har muligheten til å velge men føler ikke at det ville vært så stort problem å ha 4x4 hele tiden. Har jo det på bilen også da, den er ikke så mye større enn ATVn :lol: , og det som plager meg uansett kjøretøy er hvor ille det sporer der det er renner etter masse biler av samme størelse. Drar seg opp og ned i spora uansett hvor mange hjul som er i drift :evil:
Hey ho! Mud and snow:)
Bilde
gautep
800EFI

Stolt fører av:

Innlegg notrecordable » 27 Mar 2008, 19:52

Her jeg bor, med den vårløsningen vi har på veiene, er det faktisk bedre å kjøre på åkern ved sidenav veien. Både i forhold til komfor og sprut fra underlaget.
notrecordable
450R

Innlegg Hilln91 » 27 Mar 2008, 20:03

det er nå etter smak:P
Bombardier Outlander 400 XT, 2005 mod! reg på kvite skilt som traktor:D
Brukerens avatar
Hilln91
250ccm

Forrige

Gå til CAN-AM

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 66 gjester