[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Fradragsberettiget?

Fradragsberettiget?

DS, Renegade, Outlander...

Fradragsberettiget?

Innlegg daggy » 14 Jul 2011, 08:32

Er kjøp av mc-reg ATV f.eks Renegade el Outlander godkjent å fradragsføre som utgift+mva-refusjon? Jeg er skogbruker...
daggy
50ccm

Re: Fradragsberettiget?

Innlegg smaug » 14 Jul 2011, 09:37

Ville overraske meg om de ikke var det.
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru

Stolt fører av:

Innlegg lynxmann » 14 Jul 2011, 22:24

En renegade kan nok være vanskelig og få igjen mva og utgiftsføre da reglene sier at mc registrerte kjøretøy ikke er fradragsberettiget med unntak av når denne er primært innrettet for transport av gods noe som kan ordnes på en outlander med en lastekasse men på renegaden er ikke dette så enkelt.
På brukte mc registrerte kjøretøy er det uansett ikke mva.
lynxmann
350ccm

Innlegg OJ » 16 Jul 2011, 09:25

Tar jeg ikke helt feil så trur jeg den må regges som traktor.
Mener å huske at en butikk eier gikk på den smellen.
Han kjøpte atv for brøyting av parkeringsplass mm, men sykkelen (Grizzly 660 eller 700) var regget som mc (kjøpt ny av forhandler).
Så han fikk ikke noe avdrag for den.
Suzuki GSX 750 En slik en halv atv vettu...
Yamaha Rhino 700 2013 mod reg. som traktor.
OJ
SkogsTrollet

Stolt fører av:

Gå til CAN-AM

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 26 gjester