renegade_guy » 14 Des 2012, 15:26
Jeg ikke erfaring med akkurat disse dekkene
men jeg har kjørt med lignende 27x10-12 dekk med like grovft mønster på Min Renegade 800cc. jeg hadde felgen på Itp ss Felger uten bedlock`s
og jeg har både brae og dårlige erfaringer etter det mest positive da :D
kan ta fordelene først
1. Det ser sinnsykt tøft ut.
2. Det er bare Tyngdekraften og hellinga som kan stoppe en Renegade med så store dekk og grovt mønster pga can-am sitt formidable kraftoverføring og antispinn.
3. det tar seg noe helt vilt fram i Gjørma og den allerede Gode bakkeklaringa blir helt sinnsyk
Negative sider
1. pga den meget brae anti spinn systemet og kraftoverføringen på can-am sine atver. Ender du av og til opp med at vis du har meget mye motstand på nesten alle hjul, feks i tett gjørme og firhjulingen ikke vil spinne ut heller der det er mindre grep. hvilket fører til at den heller tar og slurer på Variatoren og svir variator reima. Og vist du liker og kjøre skikkelig crazy slik som jeg gjør kommer det til å gå en del reimer, nå kjørte jeg ikke på disse dekkene mere enn 3/4 år da mine dekk ble fort slitt på vei kjøring. Men alt i alt har jeg tatt 7 reimer på 1500 mil siden atven min var ny og det hvar værre med store dekk.
2. nå veit jeg ikke om din atv er vei registrert men vist den er det kommer du til å oppleve at det sporer noe jævlig på dårlige veier med slike dekk. slik at man kan få vondt i arma til tider.
Sist endret av
renegade_guy den 15 Des 2012, 00:33, endret 1 gang
Foill Gass