[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Renegade Instrumentpanel

Renegade Instrumentpanel

DS, Renegade, Outlander...

Renegade Instrumentpanel

Innlegg oes76 » 21 Feb 2013, 11:58

Hei alle sammen.

Kjøpte meg en brukt renegade i oktober. Sykkelen fungerer veldig fint men har et lite problem.
Instrumentpanelet har klikka litt, ser bare halvparten av tallene og bare noen av varsellampene funker.
Kan det fikses eller må jeg kjøpe nytt??
Kan skaffe det fra usa billigere enn her i Norge men da blir det vel i Mph. Kan man programmere det om til Kmt selv eller må man til forhandler?
Thanx.
Kjør den som om du har stjælt den....:)
oes76
50ccm

Stolt fører av:

Re: Renegade Instrumentpanel

Innlegg Svein Georg » 21 Feb 2013, 14:40

Jeg måtte skifte speedometer-klokka på min 800 MAX like etter at jeg fikk den. Speedometeret mått programeres for km/t, blink indikering for Blinklys, osv., + startsperre ligger her. Dvs. nøkkel-id måtte legges inn. Dette gjøres via forhandlerprogrammet til BRP.

Vet ikke om dette også gjelder Renegaden, men antar det.
Svein Georg,
CanAm 800 MAX XT
Svein Georg
CanAm 800 MAX XT 08

Stolt fører av:

Re: Renegade Instrumentpanel

Innlegg oes76 » 21 Feb 2013, 22:35

Takk for svar.. Får vel kontakte nærmeste forhandler å høre etter det med nøkkel id og sånn.
Det hadde jeg ikke tenkt på...
Takk for tipset nok en gang.. [smiil]
Kjør den som om du har stjælt den....:)
oes76
50ccm

Stolt fører av:

Gå til CAN-AM

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 11 gjester