[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Tenningslås fjusker.

Tenningslås fjusker.

DS, Renegade, Outlander...

Tenningslås fjusker.

Innlegg runebu » 24 Mar 2013, 21:13

Hei eg har akkuratt blitt lykkelig eiger av en Can Am outlander 650 xt Max. å eg sliter med att denn ikke starter hver gang, de virker som om de kan være dårlig kontakt i tenningslåsen. noen med lignende erfaring ?? å hvor får eg eventuelt kjøpt ny, bor i Tønsberg.
Ørjan Bø-Ludviksen
runebu
50ccm

Stolt fører av:

Re: Tenningslås fjusker.

Innlegg Svein Georg » 25 Mar 2013, 08:41

Gratulerer med doningen. Du blir nok happy med den.
Ring Moflaten Smie i Skien så skaffer de den (dersom de ikke tilfeldigvis skulle ha den på lager...)
Svein Georg,
CanAm 800 MAX XT
Svein Georg
CanAm 800 MAX XT 08

Stolt fører av:

Innlegg smaug » 25 Mar 2013, 22:33

Det er enkelt å åpne tenningslåset for å se om det har kommet vann inn. Er det tilfellet tæres kontaktpunktene. Tar 5min å bytte og kan gjøres av hvem som helst.

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio using Tapatalk 2
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru

Stolt fører av:

Innlegg runebu » 28 Mar 2013, 11:52

Takk for gode tips, ska ringe å bestille ny over påske :-)
Ørjan Bø-Ludviksen
runebu
50ccm

Stolt fører av:

Innlegg Rikhardt » 28 Mar 2013, 15:13

Er ikke sikkert det er tenningslåsen som er kranglete, det kan like gjerne være multibryteren hvor nødstopp bryteren sitter. Da oppfører den seg slik at du til tider ikke får strøm til noe selv om du vrir om tenningen, når dette oppstår prøv å skru nødstoppen av og på noen ganger å se om det funker igjen, pleier å hjelpe etter min erfaring. Har selv hatt dette problemet å fikk byttet multifunksjonsbryteren, aldri hatt problemer etter det.
Rikhardt

2010 CanAm Outlander 800R MAX XT-P
Bilde
Rikhardt
450ccm

Stolt fører av:

Innlegg runebu » 01 Apr 2013, 09:13

Takk for tipset :-) ska sjekke litt i dag menst eg ska bytte dekk :-)
Ørjan Bø-Ludviksen
runebu
50ccm

Stolt fører av:

Gå til CAN-AM

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 15 gjester