Vangsjelding » 03 Okt 2014, 23:03
Kjører du med 0 i spissing får du jo også en del toe out ved harde nedbremsinger. Bare en tanke. Er greit å holde kontrollen på doningen da også? Tråss alt da man trenger det mest, kanskje? [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
Når jeg setter opp fronten på atvene jeg har hatt/har, setter jeg hele 2mm toe in ved a-armene i horisontal stilling. Dette er ca samme som med demperene fult sammentrykt/full brems. Da har man også veldig god kontroll, men da kjører jeg også veldig hardt!
Kan nok anbefale å justere toe in i 0 med samme metoden på 4x4 atveer, kan virke litt aggressiv på styringa om man har for mye. Så ha det som et utgangspunkt.
Sent from my iPhone using Tapatalk
KTM 525 XC, 12
X Can Am DS 450X, 09
Can Am Traxter 500 MAX, 05
Kina 110, 10
X Eton 50 08
Lynx RS 600
Ski doo Summit 600