[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - kjøpe atv

kjøpe atv

DS, Renegade, Outlander...

kjøpe atv

Innlegg jorock » 15 Mar 2015, 09:26

Er temmelig fersk innen atv og driver å lete etter en.
sitter å ser på 3-4 stk men lurer på hvordan km.stand påvirker syklene?
vil gjerne ha en atv fra 500ccm. og ser på 2 stk 650 men de har gått mellom 11000-13000 km..
er dette alt for mye?
Har også en 400 (outlandere alle sammen) med lite km/timer men er redd for at den blir for liten og lett. skal noe i skog med henger for å hente ved, snøfresing på vinteren.
90% av bruken blir mest sansynlig på vei og rundt huset(småtterier)
prisen blir ca det samme for alle sammen.
det er 2007 modeller alle sammen og skulle jo gjerne ha kjøpt nyere men har ikke budsjett til det.

alle synspunkter mottas med takk!!!
jorock
50ccm
 
Innlegg: 6
Registrert: 14 Feb 2015, 09:15
Stolt fører av:

Re: kjøpe atv

Innlegg spinn-vill » 15 Mar 2015, 19:50

Jeg har en 2014 400 outlander, og er meget fornøyd, vurderte å bytte den inn i en ny 500 max pga servoen, da jeg kjører med veldig lite luft i hjulene pga max grep og for å flyte over ujevnheter, men 500 max blir mye mindre smidig i terreng, lånte en sykkel for å prøve litt før jegbestemte meg... Max er ca 18-20cm lenger i akselavstand, men det utgjør en del i svingradius og smidighet...Husk svingradius om du skal ha fres fremme... Men en smakssak uansett... Hva krefter angå... 400 leverer meeget godt, kan overhodet ikke sammenlignes med linhai eller Yamaha... Har kjørt linhai 400 og det er for moped å regne, Yamaha sin 550 er gjennom etter min oppfatning, men can am har bedre comfort og bedre kvalitet på finish og teknikk...
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded" [neinei]
spinn-vill
80ccm
 
Innlegg: 29
Registrert: 16 Jan 2011, 23:01

Re: kjøpe atv

Innlegg jorock » 17 Mar 2015, 15:40

jaja. da var jeg blitt eier av en 07 outlander 400. er nysgjerrig på hvordan kvaliteten er og om hvordan den blir å bruke med tanke på lite motor. Har bare prøvd den litt på vei og tror det er greit med motor til vanlig bruk alene men tror det kan bli litt lite med pasasjer eller tunge lass...
jorock
50ccm
 
Innlegg: 6
Registrert: 14 Feb 2015, 09:15
Stolt fører av:

Re: kjøpe atv

Innlegg smaug » 24 Mar 2015, 11:16

Det er motor nok til det meste men på landeveien for å holde følge med biler blir det for lite. I terrenget derimot klarer den alt en 1000cc kan.
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:


Gå til CAN-AM

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 14 gjester

cron