Jeg har også problemer med dette
Hadde før 2008, 800 max xt- nå 2010 650 xt max.
Trodde i starten det var servoen som var så lett- og en ble litt lurt...men etter hvert..når man ble tryggere så ble man litt tøffere i kjørestilen.
MEN nei, det ble jeg ikke- ble mer kylling- pga. noe muffens som hjalp meg å styre...ett eller annet rart var det.
Dette gikk ut over trafikksikkerheten....
Tror ikke den hadde bestått elgtesten
![Hæ? [hæ]](./images/smilies/icon_e_confused.gif)
- kansje jeg burde dratt ned på biltilsynet og fått de til og sjekke dette...hmmm-men da får jeg vel ikke lov å kjøre derfra!!
Jeg hadde før en 08, 800 max som jeg føler hadde mye mer kontroll på.(les..trafikksikker)..det kan jeg ikke si om den nye 2010.
En ting er styringen/stabiliteten en annen ting er dekkslittasje.
Jeg har kjørt helt normalt får jeg si siden jeg ikke tør kjøre fort i svingene...og i helga la jeg merke til at fordekka var slitt ca. 3 mm mer utenfor midtlinja en på innsiden.....det kan jo stemme godt med vinkelen på hjula.
La aldri merke til dette med den gamle 800 og samme dekka...og den var mye mer trafikksikker følte jeg også.
Ja, har testet med forsjellige dekktrykk og fjæringsinnstilling.
Så nå er jo skjeen gravd opp og ting har blitt analysert og konkludert her på forumet. BRA noen tar tak
All den tid BRP markedsfører veisykkler (bygd for vei) "ikke arrester meg på det" og er størst på dette gode premiummerke synes jeg de burde ta ansvar og tilby fri utskifting av øvre A-armer.
Jo flere de selger som havner på veien...(flesteparten) jo større er faren for ulykker.....og når dette nå er kjent..bør BRP føle et ansvar oppi dette...Vi vil vel ikke se Can-amèr som topper skadestatistikken...ref.dødsulykke pga. en liten feil som kunne vært ryddet opp i.
Ja, de er tilrettelagt/bygd for off-road bruk..MEN, den dagen de er registret for veibruk....følger det med en del forpliktelser/avsvar..
Rydd opp
![Sur [sur]](./images/smilies/icon_mad.gif)