Jeg kjørte meg en tur i dag, mest for å fylle bensin. ca10km. Også begynte den plutselig å "kakle" mye . Det minnet om ventil kakling. svinget så inn på første buss stopp (ca 30-50 sek etter kakling/baking oppstod) Og da stoppet motoren med en gang gassen var av. Prøvde så en start, men den dro tungt (start motor). prøvde en gang til med litt gass på drag: startet men kaklet/bråket mye, så jeg slapp gassen og da stoppet den (heldig vis ). Jeg har en mistanke om at det er eksos vent det er noe galt med. noen som har opplevd lignende? Ventilene ble justert hos merke verksted for 2 sørviser siden. jeg oppdaget og godt med olje svetting/lekkasje ut fra toppen på fremre syl. det har ikke vært lite olje siden ventil justeringen. men den hadde noe svetting etter vent just. Da klaget jeg og leverte den inn igjen. det var vist en pakning som ikke lå helt på plass. og det fikset de. jeg har byttet olje 1 gang siden da. og displayet begynte og vise at jeg snart skal ha ny sørvis for ca 10-15t siden.
Noen som har tips om hva som er galt :?: Kan jeg kreve det på garantien :?: Eventuelt er det dårlig jobb på sist ventil justering :?: Det gjelder en 2007 mod 650. vvist det er ventilene da
PS :!: det er litt vanskelig og beskrive lyden med tekst