Side 1 av 1

Plombert og sperret 400 max Xt

InnleggSkrevet: 21 Feb 2008, 20:49
ScaniaRoyal
Har kjøpt en ny 400 max Xt med hvite skilter, er det noen som vet hvordan jeg fjerner plombering og får skrudd av 4x4 drift? :grin:
Bryteren til 4x4 sitter der, men jeg vet ikke hvor jeg skal lete etter kontakten det blir snakket om er tatt av. :-?

På forhånd takk for hjelpen

InnleggSkrevet: 21 Feb 2008, 21:04
gautep
Har vært snakk om dette før, du burde finne det du trenger her :-)

http://atv.egetforum.se/forum/viewtopic.php?t=448

Re: Plombert og sperret 400 max Xt

InnleggSkrevet: 21 Feb 2008, 21:12
ScaniaRoyal

InnleggSkrevet: 21 Feb 2008, 21:43
gautep
Om ledningen sitter på Bryteren burde det gå å følge den for å finne "bruddet". har ikke tittet på dette selv da min er traktorregget og dette tema ikke har gjeldt for meg. Er mange som kan det tekniske om dette på forumet, så du for nok snart de svar du trenger :-)

fant frem dette i etterkant

http://www.maxmekker.com/bilder/CanAm/El-Skjema/

Er ledningen ved bryteren skal det ikke være noen løse grener etter hva jeg kan se. bare å følge ledning, titte på oversikt og så koble nå :grin:

InnleggSkrevet: 21 Feb 2008, 22:18
ScaniaRoyal
Takker takker, "bruddet" var ca 20cm foran tenningsnøkkelen under dekselet, stripset vekk. :idea:
Nå er det i hvertfall lyd å høre der nede. :lol:

InnleggSkrevet: 21 Feb 2008, 22:26
gautep
om sytemet er i orden nå må du huske på at den slenger fort med rompa når det er glatt og en kjører med 2x4. holder med litt våt asfalt, bare morro når en venner seg til det :grin: sikkert mange andre som får en lettere jobb med kobling senere etter din forklaring på hvor bruddet er lokalisert. Bare å kose seg videre nå :grin:

InnleggSkrevet: 22 Feb 2008, 14:33
ScaniaRoyal

InnleggSkrevet: 22 Feb 2008, 18:37
outlander800