[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418) [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418) [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418) [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418) atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - 4hiul symbol i display
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad
Norsk forum for firehjuling atv quad - en avdeling i 4x4norway.no
siden en par dager kommer av og til 4hjul symbol i displayen når jeg kjører over 90 km/t (men kun jeg kjører mer enn 90) Har åpnet og rengjørt 4hjulsbryteren på lenkern. Hva kan være ennå årsaken?
mvh Danilo Renegade 800 10 inn--15 ute Maxxis Ceros 26x 9R12 foran Maxxis Ceros 26x11R12 bak
Lyset blir ikke tent via bryteren på styret(lenkern?), men via bryteren på girkassa. Det er en trykkbryter, så jeg tipper at du har en del metallstøv på den og da vil de jukse litt. De bør rengjøres nå og da som en del av normal vedlikehold(gjerne ved hver oljeskifte på girkassa) og tar bare noen få minutter å gjøre.
det var litt for tidelig. se på bilde: http://img7.imagebanana.com/img/516le3z ... al_032.png Nr. 4 (speedometern er rengjørt men hvordan skal få ut nr. 1? Snakker du om denne bryteren? Det er en sekskant skrue (10) og opp på sitter en skrue 5,5 med kabel. 10 mm skrue er ikke fest og jeg kan bevege skrue- sant? Men det gå ikke ut.
mvh Danilo Renegade 800 10 inn--15 ute Maxxis Ceros 26x 9R12 foran Maxxis Ceros 26x11R12 bak
Det er nr 1 ja på tegningen. Bryteren er skrudd på plass så du må bare først løsne ledningen som sitter fast i bryteren, deretter skrur du ut bryteren som vanlig mot klokka. Bruk en sekskant pipe/fastnøkkel, ikke en 12-kant fastnøkkel eller pipe da de fort glipper på plastikk.
Da var skruen rengjørt fra metallspån/loctiterest på spissen. Fuck, det var drit og få ut plastskruen. Mådde ""lagres"" ekstra-spesialnøkkel med vinkelslippern. Det er en dumt løsning om plassering av sensoren.