[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Biltema Slip on, Noen Erfaringen?

Biltema Slip on, Noen Erfaringen?

DS, Renegade, Outlander...

Biltema Slip on, Noen Erfaringen?

Innlegg Dosk101 » 09 Feb 2012, 09:43

Hei, lurer på om jeg skal gå til innkjøp av Biltema slip on, Det er ikkje noen som har det, eller har noe erfaring elle noe om den potta? er det vanlig potte, eller effekt potte? og er det bare å kaste av den gamle potta å hive på den nye, Tips/erfaring?

Dosk
Mvh Kristian

Det er ikkje lengden på tryllestaven som teller, men magien inni den
Dosk101
400ccm

Stolt fører av:

Re: Biltema Slip on, Noen Erfaringen?

Innlegg A.kjelland » 09 Feb 2012, 13:53

er det til outlander`n din?
trenger potter selv.
Brukerens avatar
A.kjelland
150ccm

Stolt fører av:

Innlegg Dosk101 » 09 Feb 2012, 22:06

Ja, det er til Outlanderen, får bare håpe det passer :)

dosk
Mvh Kristian

Dosk101
400ccm

Stolt fører av:

Innlegg A.kjelland » 10 Feb 2012, 12:06

her er en link med lyd:

http://www.youtube.com/watch?v=vLAMtZ56wGM

her er link til forum:

http://www.bike.no/forum/thread.php?t=26103&p=2

det ser ut til at disse er stor fornøyd med tanke på prisen.
å det ser jo drit kult ut.

visste ikke at BT selger potte , så jeg kjøpte to :D ikke montert enda.
om det passer rett på tviler jeg på, men litt passninger er ikke så vannskelig med BT vinkler, sveis, å vinkel sliper [oh yes]

lykke til håper det var til hjelp :)

///Anders
Brukerens avatar
A.kjelland
150ccm

Stolt fører av:

Innlegg Dosk101 » 10 Feb 2012, 12:55

Jo takk for hjelpen, [oh yes]

Nei, eg må nok reise innom å handle med meg eg og, du har vel 2 utstikk siden du trenger 2? [smiil]
Du handler vel de røyra som biltema selger, til og bygge på med vist det ikkje passer?

Skal legge ut bilder og video når eg blir ferdig :)

Dosk [adminpower]
Mvh Kristian

Dosk101
400ccm

Stolt fører av:

Innlegg A.kjelland » 10 Feb 2012, 15:01

så bra!

joda har til dags dato en Can-am outlander 800r XMR å så får jeg en 1000X-xc renegade til uka [hell yeah].

det er renegaden jeg skal bygge om litt. fikk faktisk svar akk. nå, så verksted er ordnet. litt kaldt å stå ute [biker]

venter i spenning på å høre lyd fra en ATV [oh yes] med BT anlegg [grøntsmil]

///Anders
Brukerens avatar
A.kjelland
150ccm

Stolt fører av:

Innlegg Vangsjelding » 03 Mar 2012, 13:31

har titta litt på potta selv, den er laga på samma måte som ei effektpotte, men rak gjenomgang og dempervatt rundt, gjenomgangen er litt mindre en min effektpotte fra motoworks, ergo den bråker minde, noe som er bra :P men du vil nok ha den "slålyden" som en får av effektanlegg på 1 sylidra motor, som du har. er nok bra til prisen, men det er litt tilpassing av eksos, legg ut en film når du har montert a [oh yes]
den filmen du la ut var av en 3 sylindra motor, bli litt anna lyd!

http://www.youtube.com/watch?v=PkHulvpc5HM denne er av 250, høres ut som luftavkjølt, så den har noe snillere lyd, men no i den "duren" vil du få på 400 også
KTM 525 XC, 12
X Can Am DS 450X, 09
Can Am Traxter 500 MAX, 05
Kina 110, 10

X Eton 50 08

Lynx RS 600
Ski doo Summit 600
Vangsjelding
400ccm

Stolt fører av:

Innlegg Dosk101 » 06 Mai 2012, 08:25

Hei, gikk til inkøp av potte å monterte samme dag. Mitt problem var at eg har fullefekter uten blombering, så motoren fikk for lite motstand med den potta. så den brakte noko grævligt, å når eg ga bånn gass, når den komm opp i topfart bare slurde den å akkurat som turtalsperre. så eg skrudde den av, la ut på finn. og sendte nå på mandag :) få den vekk :) men vil anbefale den til folk med meir blombering :) ser ikkje stygg ut heller :) men min brakte litt mykje i tilleg

Men måtte ikkje sveise i en, bare tre den rett på gamle røyret :)

Har mista mobilen, så har ikkje noe film, men litt bilder har jeg :) http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=34276256
Mvh Kristian

Dosk101
400ccm

Stolt fører av:

Innlegg A.kjelland » 14 Jul 2012, 04:08

hmm slurrer. jeg bytta te full carbon potte, har full effekt 1000 reneG. "sperrer" på 123-125km-h. nå står orginale anlegg på men den sperrer like mye :/
Brukerens avatar
A.kjelland
150ccm

Stolt fører av:

Innlegg Vangsjelding » 24 Jul 2012, 16:56

de skal jo sperre da gutter.

mye bråk blir det fort om man skal ha noen form for effektpotte.
KTM 525 XC, 12
X Can Am DS 450X, 09
Can Am Traxter 500 MAX, 05
Kina 110, 10

X Eton 50 08

Lynx RS 600
Ski doo Summit 600
Vangsjelding
400ccm

Stolt fører av:

Gå til CAN-AM

Hvem er i forumet