[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Forstilling å retting av hjul. HJELP!

Forstilling å retting av hjul. HJELP!

DS, Renegade, Outlander...

Forstilling å retting av hjul. HJELP!

Innlegg skinhawk » 25 Mai 2012, 15:29

siden sykkelen drar til høyre så må jeg justere littegranne, en ting som undrer meg er at når jeg retter opp hjula slik at de peker frem slik de skal og legger en lang vater på utsiden av ene bakdekk og fremdekk for å se linjeringa på dekka så oppdager jeg at f,eks vateren likker i kontakt på begge flater på bakjulet og ene flaten på framhjulet på venstre side, når jeg så legger vateret på høyre side og har kontakt med begge flater på bakjulet så er det ca 1 cm inn til begge flatene på fremdekket! [hæ]
noen som vet hvorfor det er 1 cm forskjell???? [hjelp]
jeg hater økningen i forsikringspremien bare for at "idioter" absolutt skal kjøre noe de ikke har evne til!
Brukerens avatar
skinhawk
400ccm

Stolt fører av:

Re: Forstilling å retting av hjul. HJELP!

Innlegg mb300diesel » 25 Mai 2012, 21:31

Den er vel smalere foran enn bak?
mb300diesel
250ccm

Stolt fører av:

Innlegg Pol800aris » 25 Mai 2012, 22:34

Er det heilt flatt der du står og måler?

Hjula flytter seg vel litt ut og inn når sykkelen flekser....
Pol800aris
650ccm

Stolt fører av:

Innlegg skinhawk » 25 Mai 2012, 23:08

kan godt hende den er smalere fremme men hvorfor ligger da vatret rett på ene siden å ikke andre?

ja kjørte firhjularen opp trappa og på altanen som er i vater. (kjærringa skjønte ikke hvordan det kunne bli hjulspor på altanen [smiil] )
jeg hater økningen i forsikringspremien bare for at "idioter" absolutt skal kjøre noe de ikke har evne til!
Brukerens avatar
skinhawk
400ccm

Stolt fører av:

Gå til CAN-AM

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 22 gjester