[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Problemer med inkobling av 4X4 når det er kaldt ute!

Problemer med inkobling av 4X4 når det er kaldt ute!

DS, Renegade, Outlander...

Problemer med inkobling av 4X4 når det er kaldt ute!

Innlegg skogsnissen » 24 Des 2012, 15:12

Hei!
Som dere ser i tittelen så har eg problemer med å få min Bombardier outlander 400 i 4X4 når det er kaldt ute. Sykkelen står lagret ute og når tempen kommer under -5 så oppstår detta problemet. Eg har åpna sjølve knappen til innkoblinga og reingjort og smurt opp, samt snudd gummi mansjetten på knappen då det var hull i denne( Hullet er limt).
Så eg trur ikkje det er brytaren, men det kan jo være acturator på motor kansje? Er dette ein slitedel? Noen andre som har erfaring med noe lignande!!
skogsnissen
80ccm

Stolt fører av:

Re: Problemer med inkobling av 4X4 når det er kaldt ute!

Innlegg smaug » 24 Des 2012, 17:11

Jeg tror fortsatt at bryteren kan være problemet. Aktuatoren bruker å vare til "evig" tid.

Tapatalk
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru

Stolt fører av:

Innlegg Spec2p » 04 Jan 2013, 01:00

Har en kamerat som har hatt samme prblemet.... Han byttet batteri, så ble alt i orden igjen :)
Spec2p
50ccm

Stolt fører av:

Innlegg badass-can-am » 04 Jan 2013, 08:52

Jeg har samme problemet på min 2012 can-am 500max xt. jeg fant ut det att hvis jeg setter på varmen i håndtakene på fult så går det bare få minutter før bryter har blitt litt varm så kommer 4x4 til å slå inn.
badass-can-am
50ccm

Stolt fører av:

Gå til CAN-AM

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 8 gjester