[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - 2006 Outlander Max XT 800 er helt død!

2006 Outlander Max XT 800 er helt død!

DS, Renegade, Outlander...

2006 Outlander Max XT 800 er helt død!

Innlegg mixmaster » 02 Mai 2017, 08:17

Jeg skjønner ingen ting, eller i hvilken ende jeg skal begynne for å feilsøke.

Jeg var ute på en lang og fin tur i går. Når jeg kom hjem så skrudde jeg av motoren og tok ut nøkkelen på vanlig måte.
Noen minutter senere skulle jeg på ny tur. Da puttet jeg i nøkkelen på vanlig måte og vred den rundt. Inven verdens ting skjedde. Vanligvis så kommer det lys i speedometeret osv. Samt at du får startet.
Men alt var dødt.

Jeg kontrolerte batteriet, og det hadde riktig spenning. Eneste som virker er nødbryteren.
Jeg gikk så over alle sikringene. Men alle var OK.

Noen som vet hva dette kan være? Hvor skal jeg begynne for å feilsøke.
Er dette et kjent problem?
mixmaster
50ccm
 
Innlegg: 4
Registrert: 19 Mai 2010, 15:26

Re: 2006 Outlander Max XT 800 er helt død!

Innlegg HaHeHa » 02 Mai 2017, 15:42

Har noen trykket på stoppknappen?
Den kutter strømmen til tenningen.
HaHeHa
250ccm
 
Innlegg: 72
Registrert: 04 Jan 2012, 18:25
Bosted: Lindesnes
Stolt fører av:

Re: 2006 Outlander Max XT 800 er helt død!

Innlegg mixmaster » 02 Mai 2017, 17:33

Du har helt rett.

Jeg gikk over alle sikringene igjen, koblinger osv og testet forskjellige brytere. Da når jeg dro i den nødstopp greia voknet den til liv igjen.

Har hatt mange ATV'er før. Men ikke med slik dødmannsknapp før. Bra dette skjedde hjemme og ikke pokkerivoll på skauen. Da hadde jeg vært der enda.

Takk for svar!
mixmaster
50ccm
 
Innlegg: 4
Registrert: 19 Mai 2010, 15:26

Re: 2006 Outlander Max XT 800 er helt død!

Innlegg outty » 12 Aug 2017, 13:08

Du er ikke alene [grøntsmil]

Jeg var 10km fra huset i by når det skjedde, rett for butikken.
Det var langt tur på beina i høst med klær det var for varmt å gå inn.

Og hjemme var det min kona det husket denne bryter'n. [neinei]
outty
50ccm
 
Innlegg: 9
Registrert: 23 Mai 2009, 21:46


Gå til CAN-AM

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron