Hei folkens. Jeg tenker å joine familien deres i nær framtid. :) Trenger litt råd. Om det finnes en kjøpetråd til outlander 800/1000 tips meg gjerne om den!?
Jeg lurer litt om forskjellene på årsmodellene. Finner bare engelsk og sliter litt med fagspråket da! Kan noen gi meg litt info om hva man bør velge brukt? Jeg tenker da 2009 — 2012 mod. Hva er forskjellene på xpt og ltd i de forskjellige årsmodellene, og hva bør man velge? Jeg har behov for en marskin med belter og skjer. Ønsker gjerne tips til hva slags belter slm er å foretrekke på denne, uten at det skal bli stor diskusjln om hvem som har de beste beltene :) Behovet er snørydding på en relativt større eiendom, noe offroad selvfølgelig men ikke der hoved bruks området var tiltenkt sånn i første omgang. Mulig det blir mye lek etterhvert :) På.sommer var tanken å kjøre litt til og fra jobb på vanlig asfalt.
Har du en maskin som du skal selge, er jeg også åpen for å vurdere det.
Det blir kanskje vanskelig å anslå hva man må flrvente å betale når spennnet er så stort, men hva bør de ligge ca innenfor i de respektive årsmodellene med normal bruk og servicer fulgt? Jeg man bruke ca 150.000 + — trenger ditt råd i valg!!!
Bør man kjøpe nyest mulig, eller noe eldre og mere utstyr? Når får man best deal på pris. Nå, eller når vinteren gir seg? Mange spsm... Håper noen gidder å svare, hadde satt utrolig pris på det!! God helg!!