[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Ekstralys på Can-Am 400

Ekstralys på Can-Am 400

DS, Renegade, Outlander...

Ekstralys på Can-Am 400

Innlegg Jarlur » 30 Sep 2014, 20:38

Hei,
vurderer å fikse ekstralys på atvn.
Har 2 ekstralys liggende her, 55w Halogen.. Har ikke tenkt og kjøpe LED pga prisen.. [klippe]
Vil dette fungere når jeg monterer de på atvn? Med tanke på nok strøm osv..
Har vurdert og sette xenon i de lysa, 35W.

Hvordan kan jeg koble dette? Vil ha det koblet slik; når jeg slår på fjernlysene på bryteren så slår ekstralysene seg på. å når jeg dimmer ned til nærlys så slår ekstralysene seg av..
Takk:)
Jarlur
50ccm
 
Innlegg: 1
Registrert: 30 Sep 2014, 19:56
Stolt fører av:

Re: Ekstralys på Can-Am 400

Innlegg smaug » 30 Sep 2014, 20:57

Hent styrespenning til en av hovedlysene fra sikringsboksen. Tar du styrespenning fra fjernlyset får du den funksjonen du er ute etter. To 55w lamper trekker altså 110W/14V=7,85A
To 35W drar altså 70W/14V=5A
Halogen trekker altså 57% mer noe som jo er en del men HID trekker veldig mye i oppstarten, gjerne femdobbelt.

Sent fra min Nexus 7 via Tapatalk
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:

Re: Ekstralys på Can-Am 400

Innlegg Mæjus » 07 Okt 2014, 22:49

Hvorfor ikke kjøpe Led pga prisen? hvis du tenker fordi det er for dyrt? ja da er Ebay tingen. der får du alskens lykter til ufattelig billig pris og bra kvalitet. utstyrte nettopp bilen min med 2 stk led lykter,
http://www.ebay.com/itm/131184140079?_t ... EBIDX%3AIT
til under 600kr levert på postkontoret. ufattelig bra lys:)
http://www.ebay.com/itm/1PCS-Motorcycle ... dc&vxp=mtr dette kunne vært greie ekstra lys. trekker lite og lyser bra:)
Mvh Marius

09 Can-am Outlander MAX XT 500
Mæjus
450R
 
Innlegg: 211
Registrert: 30 Jul 2010, 10:14
Bosted: Ændal
Stolt fører av:


Gå til CAN-AM

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Google2 og 5 gjester