Det blei mer spotting fredag og lørdag ja....
På en eller annen merkelig måte forvilla vi oss til Skien på fredag og plutselig var vi utefor Moflaten. Det sto noen merkelige kjøretøy med 3 hjul utafor så dette måtte vi utforske. (Vi hadde forsøkt å fortrenge "spottinga" vi hadde hatt på Lindeberg noen uker tidligere uten særlig hell).
Syllen tredde på seg hjelmen og satta seg på denne rare gråingen - hun har aldri kjørt sånn før altså..
Syllen klar til å utforske en hel ny verden. (Ikke nytt for meg altså for jeg hadde allerede kjørt en slik en 2 km).
Syllen, Rohnny og Shortcut -- og gulingen min borterst da.
Måtte prøve meg en tur idag (lørdag) og det blei jammen ca 100 km i Grenlandsområdet med guide Runar - flott område å kjøre i altså! Takker!
Her er to raringer parkert ved Langesund - ikke langt fra der det var en liten oljekatastrofe i fjor høst/vinter (who cares...)
Runar og frue - takker for en fin dag hos dere og flott kjøretur. Rohnny, vi slåss mot dette Spyderviruset altså...
Frank og Obelix - hvis dere leser dette... anbefaler dere å ta dere tida til en tur innom Moflaten når dere er på østlandet - for en liten sving med Spyder...
Ændersen