[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - UtblÃ¥sning av frustrasjon.

Utblåsning av frustrasjon.

Okelbo's krigsherjede plass der alt er lov (nesten). Vil du prøve ut forumets funksjoner så gjøres det her. Her kan du spamme, røyke og gjøre det ditt syke hode måtte ønske

Utblåsning av frustrasjon.

Innlegg Hisap » 01 Jul 2009, 12:59

Hei.

Er så pissed og frustrert at det går ikke ann så må bare få "blåst det ut".

Fattern er sjef i en velforening her jeg bor, han har vel vært det i 8 år nå om jeg ikke husker feil.
Han bruker stortsett alle fridagene sine for å ordne og fikse ting rundt her for å gjøre det pent og at folk skal ha det behagelig rundt seg.
Ikke nok med det men iløpet av de årene han har sitti så har han lagt ut masse penger av egen lomme, kjørt flere 100 mil med bilen sin i velets ærend uten å blunke og uten å ta betalt.
Det har nesten gått så langt til at han har fyllt en 70% vaktmesterolle helt alene uten betaling på FRITIDEN sin, helt gratis.

For å summere det, dette er en person som har gjort alt i sin makt uten å få noe igjen, for at det skal se fint ut her.

SÃ¥ er det de som frusterer meg, det er de som skal "ta" han.
De klager på alt han gjør, ringer inn til media med masse usannheter bare for å lage livet "jævelig" for han.

Han har satt seg lei av å jobbe gratis nå etter 8 år og ettersom jeg har firma som driver med det han har gjort gratis, så sendte jeg pristilbud til velet.
Nå skal det sies at fattern er medeier i firmaet mitt så for at vi ikke skulle "sitte på begge sider av bordet" så ga han en annen i styret fullmakt til å inngå vedlikeholdsavtale til den som hadde billigst og best tilbud.
Ettersom jeg er selvstendig var det jo ikke noe problem å utdanke de store gigantene med administrasjon etc som må betales samtidig som å levere et like bra / om ikke bedre tilbud.

Det som nå irriterer meg er at de samme personene har nok en gang ringt inn til media og sagt masse dritt som dem vet ikke stemmer, så jeg ble ringt opp på jobb å spurt om vi har lurt oss unna anbudsrunder etc.
Dette også for å "ta" fattern.

De klager også på at årsavgiften til vellet går opp med 40% bare fordi fattern ikke gidder å gjøre dette gratis lenger for disse utakknemmelige drittungene.
Men sjæl skal dem ikke gjøre noe, og de blir iallefall sure om ikke noe blir gjort så det ser igjengrodd ut.

Nå skal det sies at vi har alt vårt på det rene, og disse personene vet det også. Men alikevel gjør de altså sånne ting.

Jeg gir meg endeover og får bare lyst å slå hue i en vegg, hva FEILER det sånne folk?
Er det rart det blir krig i verden da idioter oppfører seg sånn?

Fattern er min store helt og en verdagshelt i sammfunnet og det gjør meg bare så inn i hælvetes irritert da folk oppfører seg sånn mot en person som gir så mye og får så lite igjen! :evil:
Bilde
Hisap
650ccm

Innlegg Bjork » 01 Jul 2009, 16:58

Utakk er verdens lønn heter det, og det stemmer desverre i enkelte tilfeller.. :sad:

Hvis jeg hadde vært deg ville jeg vurdert å trekke anbudet mitt (hvis det ikke det betyr veldig mye å få denne jobben da), så kunne dem heller sitte der med de dyrere anbudene og forhåpentligvis da kanskje tenke over saken på nytt mht hva som var sagt og gjort.

Håper det ordner seg på en grei måte.
2007 Can-Am Outlander MAX 800 EFI
Bilde
Bjork
Skogens Konge

Stolt fører av:

Gå til Søppeldynga

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 35 gjester