Heisann folkens.
Tenkte jeg skulle stikke innom her og si hei til alle dere på forumet. Vi (sveinaage og meg selv) har siden søndag reist litt rundt i usa med leiebil. Atv turen starter ikke føre tneste uke, så vi leide en bil og kjørte en liten tur.
Søndag morgen reiste vi fra Denver til Las Vegas. Vi hadde noen stopp her og der, men det beste stoppen var i Arizona der vi fikk 100 Farenheit i trynet i det vi åpnet døra på bilen . Vi kjørte til Las Vegas og booket et motell. The Strip er noe alle burde få med seg.
Dagen etter reiste vi til Hoover Dam og videre til santa monica beach Los Angels. Been ther done that. Jeg la meg i sjøkanten og ropte på hjelp. Ikke en brystfager dame kom løpende i slow motion for og redde meg.
Vi kjørte mot san francisco på kystveien og stoppet rett nord for golden gate for og sove. Turen gikk videre mot Reno og Sparks, hvor vi var innom summit racing parts, hvor svein brukte noen hundre dollar på deler til mustangen. Denne dagen kjørte vi til Great salt lake og bonneville speed track. Salt lake er kjedelig. Vi kjørte videre opp til wyoming (som er den kjedeligste plassen i verden) og ned til denver igjen.
4 dager og 2800 mile (4500 km) i en 2009 camry.
Har sett mye sletter og fjell på denne turen. Det var en herlig tur, som jeg ikke gjør igjen. På den lengste sletten la jeg bilen i 130 kmt med cruise kontoll og kjørte i 28 minutter uten en sving eller en bakketopp. Bare rett frem. Her krysser vi salt lake.
Skal skrive litt om turen med atv i rocky mountain, men den må starte først.
Noen bilder fra turen. (ikke seriøse)