[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - I solidaritet til presse, ytringsfrihet og danske aviser

I solidaritet til presse, ytringsfrihet og danske aviser

Okelbo's krigsherjede plass der alt er lov (nesten). Vil du prøve ut forumets funksjoner så gjøres det her. Her kan du spamme, røyke og gjøre det ditt syke hode måtte ønske

I solidaritet til presse, ytringsfrihet og danske aviser

Innlegg rr_a » 09 Jan 2010, 17:26

Det er sikkert mange som har fundert på hva som er så ille med Mohammed tegningene siden visse folkegrupper et villige til å myrde for dem - vel.. se på Google og bedøm selv:
http://images.google.com/images?hl=en&s ... q=&aqi=g10
Jeg har laget en egen variasjon av den ene tegningen -
Bilde
Kanskje dem prøver å ta rotta på meg også - men, kommer det skumle gubber med økser og sprengstoff i underbuksa på døra, skal jeg kaste svinekoteletter på dem og hjelper ikke det, habe Ich auch ganz andere Metoden.
Lenge leve ytringsfriheten, pressefrihetenm danske aviser og søppledynga!
Ændersen
rr_a
GIF Meister Ændersen

Re: I solidaritet til presse, ytringsfrihet og danske aviser

Innlegg Wikingen » 26 Feb 2010, 02:13

Helt enig rr_a!! Muslimer og andre Koran-tilbedere må bare innse at i land med ytringsfrihet og religionsfrihet, så innebærer nettopp det samme priviligiet at religionskritikk, flås og fleiping må godtas. Det er "hensynsløst" og "krenkende" hevder endel Korantilbedrene. Men hva tror dere de som er stolte av et kristent Norge synes om at det popper opp moskeer her og der??
Er ikke det krenkende kanskje? Jeg er ingen fanatiker noen vei, men kommer folk til Norge, ja så får de lære og leve som nordmenn, men selvfølgelig dyrke den friheten de har her i landet, med tanke på ytrings- og religionsfrihet! Kan de ikke det uten å komme med trusler og stelle til fandenskap, så send dem ut på hue og ræ....!
Nå begynner jeg å bli lei av at Den Norske Stat bruker mer penger på innvandrere av alle slag, hvorav bortimot 50% i realiteten er illegale innvandrere, enn på våre egne gamle og syke!

I slike saker kan jeg være noe folk sikkert vil kalle et "svin", så derfor er jeg ikke redd disse Koran-tilbederne. [blææh]

Mvh

PS. Dukker det opp en Minaret med en bønne-bæljer et sted i Norge, og denne bæljern drøsser ned av Minareten sin med hull i panna, er jeg antakelig en som Politiet bør oppsøke raskt. [onkel]
Bilde
Roy I. Hernes, Andebu.
For øyeblikket uten ATV....
Wikingen
800EFI

Innlegg kårekanon » 26 Feb 2010, 06:49

De kommer hit fordi de har det for jævlig og er etterfulgt og drapstruet osv av myndigheter og så prøver de og innføre akkurat det samme her som det de rømte ifra.
De er imot ytringsfrihet og demokrati, så hvorfor oppsøke det og bosette seg der dette er en selvfølge?
kårekanon
80ccm

Innlegg smaug » 26 Feb 2010, 10:26

Jeg har alltid lurt på hvorfor ikke de drar til noen av de muslimske landene som er nærmere både rent livssynsmessig og geografisk. Hvorfor dra til et land hvor alle gir faen i relgion?
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru

Stolt fører av:

Innlegg emma » 26 Feb 2010, 10:32

Det har nok noe med økonomi å gjøre. Her får de det meste letvint.
Emma
AC 400
emma
250ccm

Innlegg E.F.I » 26 Feb 2010, 12:56

Det som er bra nå i ettertid av publiseringene av tegningene er at det har stått frem flere og flere muslimer som tar avstand fra den islamistiske bevegelsen.

Det er bra at de moderate og liberale muslimene har begynt å mobilisere imot mørkemenn innen islam
Brukerens avatar
E.F.I
Skogens Konge

Stolt fører av:

Innlegg Wikingen » 02 Mar 2010, 01:58

Problemet er at moderate og liberale muslimer ikke har noe å stille opp mot de regimene som regjerer rundt på kloden.
Og da snakker jeg ikke bare om statsoverhoder. De har jo et "stamme-assosiert" samfunn, med mange "stammer" og "familier", der det totalt sett er en tung overvekt av det som vel må kunne kalles radikale, og derved farlige, individer/elementer.

Stiller det 100 "normale" muslimer, jada de finnes så absolutt, i en aksjon mot de radikale individene/elementene, så skal det bare en "ko-ko-utgave" med 50 kilo sprengstoff på kroppen til, for å stoppe kjeften på flesteparten av de som faktisk er fornuftige mennesker. [fight]

Frykt og terror er våpen disse regimene vet å bruke laaaangt utover sine egne landegrenser, det ser vi jo stadig vekk, og nå har vi det her i Norge også...

En varm takk til den norske stat som lar disse elementene komme inn på falske/sviktende premisser. [fight]

Mvh
Bilde
Roy I. Hernes, Andebu.
For øyeblikket uten ATV....
Wikingen
800EFI

Gå til Søppeldynga

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 20 gjester