Helt enig rr_a!! Muslimer og andre Koran-tilbedere må bare innse at i land med ytringsfrihet og religionsfrihet, så innebærer nettopp det samme priviligiet at religionskritikk, flås og fleiping må godtas. Det er "hensynsløst" og "krenkende" hevder endel Korantilbedrene. Men hva tror dere de som er stolte av et kristent Norge synes om at det popper opp moskeer her og der??
Er ikke det krenkende kanskje? Jeg er ingen fanatiker noen vei, men kommer folk til Norge, ja så får de lære og leve som nordmenn, men selvfølgelig dyrke den friheten de har her i landet, med tanke på ytrings- og religionsfrihet! Kan de ikke det uten å komme med trusler og stelle til fandenskap, så send dem ut på hue og ræ....!
Nå begynner jeg å bli lei av at Den Norske Stat bruker mer penger på innvandrere av alle slag, hvorav bortimot 50% i realiteten er illegale innvandrere, enn på våre egne gamle og syke!
I slike saker kan jeg være noe folk sikkert vil kalle et "svin", så derfor er jeg ikke redd disse Koran-tilbederne.
Mvh
PS. Dukker det opp en Minaret med en bønne-bæljer et sted i Norge, og denne bæljern drøsser ned av Minareten sin med hull i panna, er jeg antakelig en som Politiet bør oppsøke raskt.