Hun jeg har hatt stående i garage hele vinteren fikk sitt første møte med snø i dag.... Hun likte det ikke, blir for fort skitten, hadde det ikke vært for at jeg kjørte hun inn i bilen min, å kjørte på vaske anlegget å fikk steamet henne hadde ikke jeg blitt tilgit, tipper jeg....
Vell jeg fikk vasket å gnikket litt så støv fra de siste månedene ble borte.. Godt var det... å Garmin Nuvi Zumo festet er på å opperativt, var litt uheldig å ble litt skjevt, men nå er ikke eieren helt rett heller så da går det bra... JA DA FRANK jeg vet at jeg kjørte fril i fjord, hadde tengt å ungå det i år....
Om det blri ny sykkel i år? nei, den kommer jo ikke i RØDT... Men om noen finner MC klær i Rødt som matcher ATV farven LTD fra 09 må dere si i fra!!!
Ellers sliter jeg med å bestemme meg om det blir Lakkert felger eller ikke i år.... om jeg skal gjøre det så MÅ jeg ha dekk som skiller seg ut å hvit stripe blir ikke pent har jeg innsett....
Ellers skal det på en CAN-AM sekk foran, med grinn, den skal vist nok fungere bra da jeg ser frank sin holde bra når det er vær skifte....
Ellers er jeg stort sett fornøyd med maskinen min, hvordan er deres?