[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Yamaha Raptor 700 eller Yamaha YFZ 450?

Yamaha Raptor 700 eller Yamaha YFZ 450?

Raptor, Grizzly, Big Bear, Banshee...

Yamaha Raptor 700 eller Yamaha YFZ 450?

Innlegg Pils » 27 Jul 2012, 23:27

Hei!

Jeg ser meg omkring etter en ATV men jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal gå for en Raptor eller YFZ. Jeg kommer til å bruke maskinen til å ha på hytta og bare bruke den til kosekjøring sammen med kompiser. Som regel så kjører vi bare på småveier, åkrer/jorder og i skog. Vi kjører ikke over store trær, pinner eller i veldig ujevnt terreng. Jeg er en ganske stor person på nesten to meter og som veier i underkant av 100 kilo. Jeg har lyst på en maskin der jeg kan sitte komfortabelt hele tiden og ikke en maskin der jeg må tenke på vedlikehold og at alt utstyr må virke til en hver tid.

Alle svar er til hjelp! :-)
Pils
80ccm
 
Innlegg: 22
Registrert: 27 Jul 2012, 23:06

Re: Yamaha Raptor 700 eller Yamaha YFZ 450?

Innlegg #3grina`n » 28 Jul 2012, 15:29

hvis du skal ha en atv og bruke sånn som du beskriver, så er det INGEN atv`r som er vedlikeholdsfrie, luftfilter,ventiler,oljeskift,kjede+drev osv... sånne ting må du gjøre uansett maskin, hadde jeg vært deg hadde jeg gått for en raptor 700, ettersom du er såpass grov som du selv beskriver...
polaris sportsman!
#3grina`n
800EFI
 
Innlegg: 918
Registrert: 29 Feb 2008, 21:42
Bosted: hadeland/mylla

Re: Yamaha Raptor 700 eller Yamaha YFZ 450?

Innlegg WhiteFlash » 31 Jul 2012, 02:35

sitte komfortabelt gjør du nok ikke på noen av de du lister opp, da må du nok over på de store 4x4 variantene.
WhiteFlash
350ccm
 
Innlegg: 88
Registrert: 15 Des 2011, 19:12
Bosted: Ålesund
Stolt fører av:


Gå til Yamaha

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester