4x4 og 2x4 med variatordrift vil ikke fortsette fremmover som de med kjededrift, altså trengs ikke killswitch.
Det må ikke være sikkerhetsutstyr/bekledning for cross, ce godkjent mcutstyr med samme dekning fungerer. så har du jakke og bukse med beskyttelse for knær, skuldre og albuer holder det med kombinert nyrebelte/ryggplate i tillegg. Gode sko med litt polstring som bygger opp på leggen er ikke dyrt å få tak i og beskyttelsen, fremfor gummistøvler eller tursko som stopper like over ankelkulen, er verdt å ha med seg...
Det er en fordel å bruke briller sammen med hjelmen, visir kan lett dugge igjen og å kjøre med det åpent lønner seg ikke. jeg hadde 3 dager med kjøreforbud i mai grunnet kvist på øyet, greit å unngå slikt eller verre :!:
Er det noen videre spørsmål kan du ta kontakt med mailto:henning@atvmotor.no som sagt. Eller så skal jeg prøve å holde det så tydelig som mulig her på forumet.
Føler du at det er lettere å spørre på tlf så send en pm med nr og hva spørsmålet gjelder så ringer jeg opp med forklaring(muligens etter samtale med arrangør for sikkerhets skyld)
Reglene er der for å ta vare på oss, selv om det virker innviklet.
Prisen er litt høy pga dyr leie av rudskogen, men noe større blir ikke arrangert på en stund. Gratis å komme som tilskuer, så spre ordet og la folk få se hvor morro det er. Blir vi fler neste gang, går prisen også ned

Håper jeg får treffe mange fra forumet denne dagen