[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 479: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 479: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 479: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 479: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 479: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 479: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 479: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 479: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 479: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 479: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 479: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 479: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 479: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 479: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 479: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 479: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 479: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 479: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 479: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 479: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 479: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 479: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 479: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 479: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 479: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 479: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 123: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - MotorSpeed Lillehammer. Endelig ferdig med dem!!

MotorSpeed Lillehammer. Endelig ferdig med dem!!

Det finnes mange forhandlere der ute. Her rises og roses det.

"Useriøse innlegg vil bli slettet"

MotorSpeed Lillehammer. Endelig ferdig med dem!!

Innlegg kjetilemil » 01 Sep 2010, 13:18

Har noen erfaringer/meninger å dele med dere ang Motorspeed.

Har som mange vet hatt sykklen min der pgr av en forsikringssak. jeg leverte sykkelen så begynte problemene.
For det første tok det hele tid. mer enn hva jeg hadde håpet på. Var oppom der med en kompis (AtvStakan) og fikk se en liste over hva som skulle byttes. Så spurte om jeg fikk være med å se på disse skadene med ansvarlig der. Påpekte da FLERE ting som ikke var tatt med på lista
Som denne skaden her:
Bilde
Denne hadde takstmann "ikke sett". Må si jeg ikke ble imponert over det arbeidet.

så var det bare å vente på deler. noe som tok lang tid. fikk underveis ingen info, så måtte selv ringe for å høre hvordan det lå ann. Det tok nesten TO MND før jeg fikk sykkelen tilbaket. Da etter å ha ringt opp å hørt hvordan det lå ann. Fikk beskjed om at sykkelen var ferdig og klar til henting. Det var bare en ting, de hadde ikke fått satt på skjermbreddere.. Ettersom jeg hadde vært uten sykkel i nesten 2 mnd bestemte jeg meg for å hente sykkelen, å montere skjermbreddere selv, så tok turen opp med bil å henger. Men når jeg henter den, har de rota bort skjermbreddere og lover å finne de å sende i posten. jaja.. tok det for det det var å reiste hjem i lykkerus over å ha fått igjen sykkelen.. Vel hjemme går jeg over sykkelen. og finner flere feil! Først: speilene som da naturlig nok var bøyd å sprekt i hue å ræva var ikke byttet. det ene speilet var bare skrudd på igjen. det andre var lagt i kassa bak og en bolt var skrudd ned i festet. prøvde selv å montere dette men det var for ødelagt. irritasjonen bygger seg opp..

Tar dagen etter en kjøretur. ENDELIG. men gleden var kortvarig. lukta av brent olje og bensin gjør turen kort. vel hjemme, demonterer jeg mye av sykkelen og ser at det drypper olje... fra luftfilterboksen (?!) åpner boksen å finner svaret. boksen er FULL av olje og sikkert endel bensin. Filteret er såklart ikke brukanes lengre. Så demonterer boksen, vasker og monterer igjen før jeg ringer Motorspeed igjen og ber de rimelig umiddelbart sende et nytt filter. tok litt tid, men fikk filteret.

motoren blir fylt med olje igjen og alt virker normalt. så finner jeg nok en feil. Ryggstøtta på pas.setet. Bøyd, løst og ikke brukanes..
Bilde
NY telefon samtale til Motorspeed.. litt mer irritert enn sist. "send bilde så skal vi ordne" er svaret.

Og ja de fikset. det setet kom i posten i helga som var. det tok altså ikke mindre enn tre mnd før den kom fra jeg leverte sykkelen, og da et lass med telefonsamtaler. I tillegg til at det ikke var "sett" av takstmann.

Etter denne runden med Motorspeed, finnes det ikke håp i helvete for at jeg lar de få tilgang på sykkelen min igjen. Å nei. Denne episoden er ikke enestående. AtvStakan har hatt sin sykkel til service der nå i sommer. og har mange av de samme oppfattningene. han er også meget bestemt på å ikke sette sin sykkel der noen gang igjen. Etter en service til flere tusen var feilene som skulle fikses fortsatt tilstedet, eller så dukket de opp etter kort tid igjen. AtvStakan vurderer sterkt å sende et brev til BRP ang service på Motorspeed. Hans feil ble rettet på kort på et annet verksted (Vang)

Alt tyder på at MotorSpeed lider av "selge-sykkel-å-tjene-penger-er-bra-men-der-slutter-vår-service" innstilling. De gjør ufullstendig jobb, gir lite eller ingen info til kunder. De er rotete og har liten kontroll på deler som er bestilt til bestemte sykler.

Kan ikke under noen omstendigheter anbefale MotorSpeed til noen som vurderer å kjøpe atv der eller ha service/rep av atv. skal ikke uttale meg om hvordan MC/Snøscooter delen av firmaet fungerer, men har mistet helt trua på det å.

Ligg UNNA er min oppsummering!
I`m back baby...
Brukerens avatar
kjetilemil
650ccm
 
Innlegg: 434
Registrert: 07 Jul 2009, 19:43
Bosted: Enebakk / Akershus
Stolt fører av:

Re: MotorSpeed Lillehammer. Endelig ferdig med dem!!

Innlegg E.F.I » 01 Sep 2010, 15:54

Da får en håpe at de enten skjerper seg eller at nye kunder holder seg unna. Ett av to !!!
Brukerens avatar
E.F.I
Skogens Konge
 
Innlegg: 2809
Registrert: 25 Aug 2008, 08:12
Bosted: Hardanger
Stolt fører av:

Re: MotorSpeed Lillehammer. Endelig ferdig med dem!!

Innlegg atvstakan » 08 Sep 2010, 20:36

Ja jeg er også ferdig med de....
Motoren viste motorfeil og ba meg halte hjem og sjekke motor.
De skulle ha overhaling på drivsystemet. skinker, vekter osv. Mansjett venstre framme innerst. og tennplugger, Hadde også lekasje på girkassa( gummipakningen der girskifteren går inn).
De skulle fikse det sa han. Nei sa jeg først ser dere over så ringer dere meg for å gi meg en pris... det var greit.
Litt senere kom jeg på att jeg hadde glemt å be de skifte olje på akslingene framme og bak. Det skulle å fikses ikke noe problem.
Vel.. måtte ringe for å høre hva de måtte gjøre men pris hadde de ikke da. VEL de nevnte att de ikke fikk noe motorfeil meldin. og att det ikke var noe farlig å kjøre med det, motoren ville miste motorkraft hvis det var noe alvorlig. HAR du noengang hørt noe så vildt de ringte ikke noen gang opp igjen. det ble en overaskelse når jeg kom og hentet den. vel jeg spurte om de hadde skiftet olje på akslingen. Nei sa mekanikkeren det har ikke jeg fått beskjed om. bare kopa tilbød seg ikke å fikse det heller....
Drivreima var revet i stykker fikk jeg beskjed om. Vel den var 1 måned gammel og skulle være bedre og mere slitesterk en orginalreima den hadde gått ca.1000km. (hadde kjøpt den på samme herlige sted tidliger)
Ny nektet jeg å betale for å det var nå greit.
Når jeg kom hjem 6mil en vei oppdager jeg att den ytre manjetten var løs der de skulle sette på den indre. jeg reiste opp igjen og klaget. Vel mekaninker satte på ny strips og jeg spurte om dette virkelig holdt. da begynte han å mime etter meg å var spydig. Jeg spurte om tenpluggene var skiftet da jeg glemte å spørre forige gang( er det rart en blir satt ut. Vel der står karen for motak på verkstedet også når jeg spør. Jeg ble tilbudt å få med meg plugger så jeg kunne sette på selv, det var jo ikke vanskelig fikk jeg melding om. Vel da gikk jeg.
Vel reiste på ett annet verksted. Vang auto- service. De var veldig hyggelige kunne komme dagen etter. de skulle ta meg innimelom. De mente å vite hva mortorfeilen var, en programoppdatering mente han. han ringte brp norge, fikk ikke tak i han, da ringte han sverige han var syk. Vel da ringte han finnland. Det er pågangsmot det. Vel det var bare en liten datafil som skulle til. Noe motorspeed også hadde sett hvis de hadde tatt oppdatering, og på vang komenterte de att sykkelen aldrig var registrert når den var ny. Bombe det var på motorspeed jeg hadde kjøpt den....Jeg kjører med glede 50 mil istedet for 12 for å få ordentlig service. Jeg setter aldrig mine ben på Motorspeed mere. jeg heller.... [ambulanse]
atvstakan
80ccm
 
Innlegg: 25
Registrert: 23 Mai 2010, 19:16

Re: MotorSpeed Lillehammer. Endelig ferdig med dem!!

Innlegg Leica » 21 Sep 2010, 08:14

Ikke bra dette [hæ]

Jeg skjønner nå at jeg faktisk er heldig siden jeg aldri kom så langt at de skulle begynne å mekke på min atv.

Ringte de medio juli for å få time til 100 timers service samt å bytte a-armer på 2010 ltd - men de forstod ikke hvorfor de skulle byttes - er de blitt skadet?[hæ]
Jeg forklarte at dette var et kjent problem blandt 2010 eiere - da svarte de at det var helt ukjent for dem men at de skulle ringe meg tilbake med tidspunkt for service. Etter 5 dager ringte jeg for å purre opp og da lovet de å ringe meg samme dag.

Jeg har ennå ikke hørt noe! [neinei]
Jarle T
Can-Am Outlander Max 800R EFI LTD (2010)
Brukerens avatar
Leica
150ccm
 
Innlegg: 46
Registrert: 19 Apr 2010, 10:31
Bosted: Oslo

Re: MotorSpeed Lillehammer. Endelig ferdig med dem!!

Innlegg scaniacruiser » 21 Sep 2010, 18:01

slike seriøse firmaer er det bare å ligge unna, de ødelegger kun for seg selv i lengden. Men dessverre ødelegger de mye for sine kunder.

Men jo fler som bryr seg, og "rapporterer" dem her, jo færre kunder får de.
Scaniacruiser
TGB BLADE 550 irs 2010 ++

If you're aming for the sky, you're bound to hit something...

BAKKA NO! - badlane sit fast i akslingen!!!
scaniacruiser
250ccm
 
Innlegg: 53
Registrert: 01 Mai 2010, 17:40
Bosted: Askøy
Stolt fører av:

Re: MotorSpeed Lillehammer. Endelig ferdig med dem!!

Innlegg kjetilemil » 21 Sep 2010, 20:36

Det er vel ingen tvil om at MotorSpeed er et firma som ikke kommer opp på listene hvis du er ute etter god service og folk som "kan og vil" skru ATV. Godt å se at min opplevelse ikke er enestående, og at krtikkien er konstruktiv.. :)

Så folkens..
I`m back baby...
Brukerens avatar
kjetilemil
650ccm
 
Innlegg: 434
Registrert: 07 Jul 2009, 19:43
Bosted: Enebakk / Akershus
Stolt fører av:

Re: MotorSpeed Lillehammer. Endelig ferdig med dem!!

Innlegg bjugen » 22 Sep 2010, 22:18

Kunne kanskje vært en idé å fått noen på motorspeed til å lese denne tråden ? Hvem veit, kanskje de tar dette seriøst og prøver å forbedre seg...
2010 Polaris Sportsman 550 (XP) EU-traktor
Brukerens avatar
bjugen
450ccm
 
Innlegg: 192
Registrert: 11 Des 2009, 21:46
Bosted: Lillehammer
Stolt fører av:

Re: MotorSpeed Lillehammer. Endelig ferdig med dem!!

Innlegg atvstakan » 22 Sep 2010, 22:26

atvstakan
80ccm
 
Innlegg: 25
Registrert: 23 Mai 2010, 19:16


Gå til Erfaringer

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 7 gjester