Biltunet & Autoshop Voss holder ikke mål
Skrevet: 01 Sep 2010, 16:56
Skal skrive dette på vegne av både meg selv og noen til som har endel felles erfaringer med det firmaet.
La meg først slå fast at det er endel hyggelige personer som jobber der og ikke fortjener dårlig omtale.
To som jobber i Autoshop butikken har vært hyggelige og gjort sitt beste men har ikke hatt myndighet til å ta noen avgjørelser. Han jeg har kjøpt, blanko nøkkel, filter og olje av til min Polaris er også en mann som vet å gi service til sine kunder. De har mye å bidra med og er folk som gjør en god jobb. Synd at de ikke har høyere stillinger .
Men det er noe hakkendes gale med ledelsen og strukturen de har laget seg til der, ja det er regelrett en ukultur å la kunder gå for lut og kaldt vann i månedsvis.
Hadde lenge en stor tro på at endelig kunne vi få en stor og seriøs Polaris forhandler her i Hordaland også.
Når man bestiller varer og tjenester hos Biltunet Voss så skjer dette som jeg skal liste opp under..og disse punktene er felles for flere av oss kunder sin opplevelse og erfaring med dette firmaet.
* Selger kinavarer som de forespeiler kunden er produsert i den vestlige verden og dermed tar full pris for varene på den måten.
* Leverer varer som ikke holder mål.
* Utfører service der de tar betalt for reperasjoner som ikke engang er utført, det er alvorlig.
* Gir ingen kompensasjon for feil på varer og tjenester at kunden selv må bruke mye tid og penger på å gjentatte ganger måtte returnere med produktet...noen kjører 300 Km på en slik tur/retur.
* Ofte må kunden ringe og mase men får som regel beskjed om at den som kunne ha svart eller tatt en avgjørelse er på ferie eller hjemme den eller den uken.... dette skjer så ofte at det er rett og slett unormalt ofte.
* De som er på jobb er fratatt all myndighet til å ta egne avgjørelser.
* Det hele blir uten unntak alltid trenert av den ansvarlige med at han sier at de kan ikke finne løsninger mellom avdelingene på å gi meg et tilsvarende produkt til det jeg har kjøpt.
* I månedsvis skyldes det på leverandør og at leverandør må ha mer tid etc. Det holder ikke, da får de se ytil å få tak i et alternativ innen en uke og heller akseptere at de ikke tjener så godt på den handelen. Service til en uskyldig kunde er viktigere enn profitten.
* Ingen mekaniker der er så langt etter min erfaring skikket til å svare på litt mer spesifiserte spørsmål om Polaris eller tilbehør til disse.
Det går ikke an å drive butikk der en skalter og valter med kundens fritid og på en slik måte at kunden selv må holde en masse penger i varer kunden ikke får brukt, bare fordi de som er ansvarlige på Biltunet ikke har peiling på hva de selger av varer, tjenester , priser og dette med service etter at et produkt er solgt.
Anbefaler folk til å ikke handle der så lenge det drives så useriøst
Anbefaler folk som tenker Polaris til å benytte seg av Gules Mek, i Øystese Hordaland og ATV gården i Rogaland.
La meg først slå fast at det er endel hyggelige personer som jobber der og ikke fortjener dårlig omtale.
To som jobber i Autoshop butikken har vært hyggelige og gjort sitt beste men har ikke hatt myndighet til å ta noen avgjørelser. Han jeg har kjøpt, blanko nøkkel, filter og olje av til min Polaris er også en mann som vet å gi service til sine kunder. De har mye å bidra med og er folk som gjør en god jobb. Synd at de ikke har høyere stillinger .
Men det er noe hakkendes gale med ledelsen og strukturen de har laget seg til der, ja det er regelrett en ukultur å la kunder gå for lut og kaldt vann i månedsvis.
Hadde lenge en stor tro på at endelig kunne vi få en stor og seriøs Polaris forhandler her i Hordaland også.
Når man bestiller varer og tjenester hos Biltunet Voss så skjer dette som jeg skal liste opp under..og disse punktene er felles for flere av oss kunder sin opplevelse og erfaring med dette firmaet.
* Selger kinavarer som de forespeiler kunden er produsert i den vestlige verden og dermed tar full pris for varene på den måten.
* Leverer varer som ikke holder mål.
* Utfører service der de tar betalt for reperasjoner som ikke engang er utført, det er alvorlig.
* Gir ingen kompensasjon for feil på varer og tjenester at kunden selv må bruke mye tid og penger på å gjentatte ganger måtte returnere med produktet...noen kjører 300 Km på en slik tur/retur.
* Ofte må kunden ringe og mase men får som regel beskjed om at den som kunne ha svart eller tatt en avgjørelse er på ferie eller hjemme den eller den uken.... dette skjer så ofte at det er rett og slett unormalt ofte.
* De som er på jobb er fratatt all myndighet til å ta egne avgjørelser.
* Det hele blir uten unntak alltid trenert av den ansvarlige med at han sier at de kan ikke finne løsninger mellom avdelingene på å gi meg et tilsvarende produkt til det jeg har kjøpt.
* I månedsvis skyldes det på leverandør og at leverandør må ha mer tid etc. Det holder ikke, da får de se ytil å få tak i et alternativ innen en uke og heller akseptere at de ikke tjener så godt på den handelen. Service til en uskyldig kunde er viktigere enn profitten.
* Ingen mekaniker der er så langt etter min erfaring skikket til å svare på litt mer spesifiserte spørsmål om Polaris eller tilbehør til disse.
Det går ikke an å drive butikk der en skalter og valter med kundens fritid og på en slik måte at kunden selv må holde en masse penger i varer kunden ikke får brukt, bare fordi de som er ansvarlige på Biltunet ikke har peiling på hva de selger av varer, tjenester , priser og dette med service etter at et produkt er solgt.
Anbefaler folk til å ikke handle der så lenge det drives så useriøst
Anbefaler folk som tenker Polaris til å benytte seg av Gules Mek, i Øystese Hordaland og ATV gården i Rogaland.