[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Ac 400 4x4

Ac 400 4x4

DVX, TRV, 3in1, H1...

Ac 400 4x4

Innlegg AC400 » 26 Mai 2011, 02:14

hei! jeg er fersk her å finner ikke ut om noen har spurt om dette før :s

har gått igjennom min 2009 AC 400 4x4 luftkjølt motor. registrert som bil/mc
å har bare funnet en stk. plombering, å det var en slags ring/struper mellom forgasser og sylinder, ble litt bedre akselerasjon og sterkere i motbakker,
er det noen flere plomberinger?
ser på youtube at di gutta i amerika kjører på bakhjula lett som bare det, mens min bare kan drømme om det samme!
AC400
50ccm
 
Innlegg: 1
Registrert: 26 Mai 2011, 02:02
Stolt fører av:

Re: Ac 400 4x4

Innlegg gautep » 29 Mai 2011, 10:12

Er ofte en tommelgass-sperre(skrue) som hindrer maks innklemming og noen har et EUvepsebol i lyddemperen, Ligger bilder i en gammel tråd om hvordan denne skal oppdages og kunne fjernes.
Å kjøre på bakhjula er ikke bare power, det er teknikk og ballansekunst og. Så om maskina er frisk nok bør du ha god beskyttelsa og være på lukket område når du øver, gjør det ikke alene!!! gjør du en feil er det greit å ikke bli liggende under maskina og tenke hva f gjør jeg nå.... [onkel]

Lykke til med morroa og helsa [oh yes]
Hey ho! Mud and snow:)
Bilde
gautep
800EFI
 
Innlegg: 599
Registrert: 09 Feb 2008, 22:31
Bosted: Sarpsborg
Stolt fører av:


Gå til Arctic Cat

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester