Side 1 av 1

Hva skal til for å få en LTR450 til å gå "holdbart"

InnleggSkrevet: 14 Des 2008, 16:11
LTR450

InnleggSkrevet: 14 Des 2008, 17:14
MaxMekker

InnleggSkrevet: 14 Des 2008, 17:24
LTR450

InnleggSkrevet: 14 Des 2008, 17:36
aleksander8

InnleggSkrevet: 17 Des 2008, 00:05
LTR450
Fant en IHI mini turbo, beregnet for 600cc. Koster 3200.-

Super liten turbo beregnet for motorer rundt 600ccm
ATV`r etc ++++
Performance Motor sykkler, ATV`r etc ++++


- Comp Wheel Major dia (Outlet exducer) : 37.
- Comp trim : 42,8.
- Exhaust Wheel Major dia (Inlet inducer) : 35,7.
-Trim Exhaust : 55,5.
- Comp A/R : 0,7.
- Oil and water cooled.

Litt greit å kunne kjøre vannkjøling, men da må det til med en elektrisk pumpe i tillegg. Sikkert lettere uansett, da eg ikke vet hvor eg skal hente olje, og returnere den.

Så blir det en Intercooler på 30cm x 14cm x 7,6cm :lol: :cool:

Må jo ha justerbart trykk, og da kan vel en normal manuell turbotrykksjustering? Eller blir det for stort med tanke på at det er lagd for biler og høyere trykk?

trenger jo dumpventil for å slippe ut trykket, og da tenkte eg på KSR RS2.
Tenkte på å feste dumpen i pleniumet, som eg skal lage selv i aluminium.


Noe dere andre vil tilføye eller noe dere ville ha endret på? Olje eller vannkjøling?

InnleggSkrevet: 22 Jun 2009, 19:59
Jack89