![Jadda [oh yes]](./images/smilies/thumbupright.gif)
Info om sykkelen:
2010 Can-Am Outlander MAX 800R XT-P med 10/12 x 28" Swamp Witch dekk på original felger, originalt varmehåndtak/gass, konisk skjær, bagasjeboks og hengerfeste.
Kjøpte den i februar 2010 etter og ha vært sugen på atv i noen år og det er noe jeg ikke angrer på! Det er en veldig artig sak som også er ganske nyttig. Kvinnfolket lurte jo seff på hva jeg trengte den til osv, men det gikk ikke mange dagene før hun ville låne den, det var vist ikke så værst med atv likevel
![Smil [smiil]](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Den hadde gått noen få timer som demosykkel så jeg fikk med første gangs service, skjær, hengerfeste og 28" dekk til et par tusen. Så bar det rett hjem for å kjøre, fikk testa skjæret og alt var topp. Siden det var svinkaldt hjemme i vinter så det gikk ikke mer enn par dager før varmehåndtak og gass var bestilt på ebay. Senere ble det kjøpt inn bagasjeboks bak, og en Montana tømmerhenger som har blitt brukt en god del. Nå står beltekit for tur, en vindskjerm har jeg også planer om.
Noen bilder:
Sånn så sykkelen ut da jeg var og testet den.

Beltekit kom automatisk inn på ønskelista!
På tur med motorsaga en februardag.

Sta og henter veden som ble saget når forrige bilde ble tatt. Litt seinere på året...

Her i fra en fjelltur i høst. 468 moh.

Fått på brøyteskjæret og testet det litt. Bare noen høytmonterte lys så er den klar for vinter'n

Kommer mer etterhvert :)