En liten oppdatering på denne.
Sykkelen har vært hos forhandler som ordnet relativt kjapt og greit opp i endel problemer men tok 3 uker før de fikk hentet den. De skiftet startclutch og starter. Ordnet feilkoblinger og skiftet batteri. skiftet ett lekk blinklys og strammet litt her og der,skiftet radiator, skiftet væsker. men de skiftet såklart feil blinklys og senterkopper som tilhørte felger fikk dem ikke sendt med. Men det ordner seg vel det og. Men en annen ting jeg er misfornøyd med er overflaterust her og der på skruer og blanke detaljer. Men annet er vel ikke og regne med på en såpass rimelig atv, så her skal det sprayes og beskyttes litt. Men det starter og går som det skal uten ett feilslag.
Etter dette har den ikke hatt en eneste feil bortsett fra litt risting i styre og dekk som var ett resultat av en enten dekkmannen eller avbalanseringsmaskinen som ikke har vært kalibrert på lenge. Jeg lagde meg en statisk balanserer og gjorde jobben selv, etter dette kan man ligge i 100 med en hånd på styret (anbefales ikke). Og er faktisk en fryd og kjøre nå, motor er utrolig sterk for en liten 300 og veiegenskapene er veldig bra til atv og være. Mangler bare noen knastedekk nå, så er snøen velkommen
Det er mye mer morro og kjøre raskt med ett tregt kjøretøy enn tregt med ett raskt kjøretøy.