Jeg kjørte til jobb på Torsdag, det var 9,7 grader og oppholds klokka 05.00 når jeg sto opp, turen til jobb gikk fint og omtrent like fort som med bil. Fikk imidlertid kjenne litt mer på vær og vind. Det blåste ganske kraftig, og jeg mistet etterhvert følelsen i fingrene grunnet hansker uten for...
Det var ingenting i forhold til hjemturen! Da regnet det KRAFTIG! Jeg kjørte 600 meter på motorveien før jeg måtte stoppe og ta på en buff, og legge om ruta til veger med lavere fartsgrense, da jeg var på grensa til å vannplane og drukne så snart jeg passerte 60-70... Men jeg kom meg velberget og søkkvåt hjem og fikk kastet mitt vakre legeme i dusjen for å få kroppstemperaturen på rett side av fryspunktet.
Har også fått målt forbruket til 0.7 liter på mila med gatedekk på asfalt. Ikke har jeg kjørt spesielt økonomisk heller... Det er jo så morro å dra på hehehe...
Manuelt gir og kjede gjør nok sitt for å få ned forbruket. Vurderer å bytte drev til litt mer langbeint oppsett så kanskje jeg sammen med mer økonomisk kjøring kan nærme meg halvliteren på mila. Kjører 10,5 mil pr.dag når jeg kjører til jobb...