Har nå fått tatt en kjøretur på vei og i skauen for å teste ut hva Yenkeeyen klarer å koke ihop når de virkelig slår på stortromma og samler noen kloke hoder for å lage lys.
Først av alt så visste jeg at dette ikke kom til å være noe lys som fungerer som fjernlys siden det er wide beam(30 grader spredning). Driving beam som de også har, vil nok fungere mye bedre for de som kjører mesteparten på vei.
Likevel må jeg si at jeg er litt imponert over hva disse lampene klarer å levere selv på litt lengere avstander. For en ATV som primært ikke kjører så veldig fort holder dette absolutt mål også som fjernlys, men som sagt det finnes bedre alternativ fra både Rigid og sikker flere andre.
I skauen derimot er de helt supre. Ikke bare lyser de bredt ut til siden, men de sprer også lyset i høyderetningen slik at når man kjører opp og ned bakker, har man god oversikt. Jeg kommer nå til å drøye litt med den 3. lampa for å se om Rigid kommer med en ren spot lampe i samme serie.
Osram Nightbreaker+ @12V(bare tenningen var på) og for de som interesserer seg så har jeg tatt bilde med 0,8 sekund lukkertid, ISO100 og f2.8 med en Fujifilm F30.

Alt på(halvt sekund lukkertid, ISO100 og f2.8)