Valget mitt ble Dasa Racing med Quiet core.
Har i dag lagd en brakett til Power Commander enhetene og modifisert litt for og frigjøre litt plass mellom filteret og kommende Dasa eksosen, den er nemlig en del tykkere, og med orginal luftfilterboks så tar den borti på 2 plasser, men ikke mye.
Lagde meg 2 avstandsskiver i gummi. M8 innvendig og 4,5mm tykke.
Her er braketten ferdig og Power Commanderen er montert med 3M borrelås, rustfrie bolter, skiver og muttre holder plata på plass.
Det "geniale" her er at Autotune enheten er mindre enn selve hovedenheten som er avbildet, så Autotune enheten kommer til å bli plassert på motsatt side av denne. Der er det noe ledninger og dårligere plass en utsiden, så der passer den nok perfekt.
Avstanden er blitt en del bedre. Kommer også til og ha ekstra bandasje på Dasa eksosen.
Her er nytten som avstandsringene gjør, holder aluminiumen vekke fra ramma og demper vibrasjoner.
Her er den under dekselet. Kommer lett til USB utgangen uten og måtte rive den av.
JA eg burde ha dekket til, men det er gummiplugger i alle hull, så noe vann tåler den.
Det kommer ikke så mye vann opp der om det er våt vegbane, er værre når det skal vaskes, men da blir den dekket til.