- Solnedgang på Spjær på Hvaler

Polaris 850 XPS 2012
Jeg heter Lasse Sæther og er født 18.03.1962 = 50 år bor på Skjærhalden på Hvaler i Østfold. Samboer med Therese jobber i Hvaler kommune som reparatør/mekanikker.
Min hobby er Atv som jeg fikk for noen år siden etter at jeg solgte bil nummer to, så da skulle jeg egentlig kjøpe tråsykkel, så bestemte jeg meg for og kjøpe moped, men så ente jeg opp med en 250 cc SMC Mistral. (veien til jobben tar 2 min) så dette fant jeg ut var artig, så da fant jeg ut etter noen mnd at jeg måtte ha en større atv og anskaffet meg en Yamaha Grizzly 660cc.
Dette ble bare morsommere og morsommere, men så tenkte jeg det hadde vært moro og kjøre flere sammen som jeg hadde sett fra Stockholm atv klubb. Men jeg gjorde ikke noe med det, men jeg fant ut at jeg ville ha ny Atv igjen, som tenkt så gjort kjøpte meg en Polaris 500 cc HO, dette var maskin, så tok jeg mot til meg og meldte meg inn i en Atv klubb her i Østfold og det angrer jeg ikke på et eneste sekund, der ble jeg tatt imot med åpne armer en fantastikk gjeng og kom godt inn i miljøet, men etter noen turer sames med dem fant jeg ut at min Atv måtte byttes ut til større maskin, for de hadde jo 800 cc de fleste.
Jeg dro til min forhandler og fikk noen priser og ente opp med en Polaris 850 Xps 2012 modell så nå er jeg veldig fornøyd. Jeg kan anbefale alle og melde seg inn i en klubb da du for masse innspill og tips, mye dyktige mennesker der å ikke minst det sosiale med dagsturer helgeturer .
Stå på folkens bruk forumet så mye dere kan.