Sidan det er så få som oppdaterer tråder osv her inne så får eg igjen gjere en liten insatts med bilder. Sikkert fortsatt bilder av operasjoner som mange av dere har gjort skjølve tidligere, men det får så være
Montert kufanger forann på ATV'n. Tok ikkje lange tida å montere denne. Flytta også blinklysa og festa dei i kufangeren sidan orginalbrakkettene kom i vegen for fangeren. Eg er ikkje imponert over fangeren. "Vingene" på fangeren har ikkje lik vinkel i bøyer, osv. Slik som det er no, ser man at den er skjeiv.... dårlig.. men men, fangeren er kommen på og neste blir å montere VisionX lamper. Vurderer også en ledbjelke istaden for to single lys.
Foreløbig plan er å montere 2stk lys med forskjellig spredning. 1 stk euro og 1 stk spot for å få best mulig lysbilde..
Forøvrig er det blitt monert A arm beskyttere foran også.
Men dagens bilder er frå monteringen av varmeholker

På denne måten pluggas eg enkelt den ene enden av styret slik at eg kunne bruke trykkluft på andre siden:

Etter kvart så løsnet den andre holken enn den eg skulle ha av, så da måtte man fram med en liten stropp til å "låse" fast holken

(Fortsatt med 8mm bolten montert)

Her er varmefolien montert.

Dette får være denne ukas oppdatering.