[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Suzuki Kingquad 750 AXi

Suzuki Kingquad 750 AXi

Quadrunner, Eiger, LTZ400, 450R...

Suzuki Kingquad 750 AXi

Innlegg ripper1888 » 08 Nov 2013, 00:42

Heisann ! Jeg kjøpte en Suzuki Kingquad 750 tidligere i høst . Maskinen funker utmerket bortsett fra at den stopper noen ganger på tomgang når jeg dreier på styret . Har hørt at det har med ESP'en å gjøre . I så fall , hva gjør jeg ?
ripper1888
150ccm
 
Innlegg: 33
Registrert: 16 Jul 2013, 20:13
Stolt fører av:

Re: Suzuki Kingquad 750 AXi

Innlegg navistar » 23 Nov 2014, 23:01

Servoen trekker mere strøm en du har tilgjengelig, hvis du lader batteriet er symptomene borte en liten stund! Hvis du ikke har modifisert lade kretsen din da. Suzuki skulle etter planen tilbakekalle alle 750 axi fra tror det var før 2010 og utbedre dette, enkel fiks å gjøre selv også, lodde inn 2 ledninger fra regulator som går direkte til batteriet, på min ble ladespenningen 14,4 etterpå. Ellers er det bare å si at batteriet i axi en rett og slett er for lite til servo og vinsj, jeg har tenkt å lage plass for et større i min.
navistar
50ccm
 
Innlegg: 2
Registrert: 23 Nov 2014, 22:36
Stolt fører av:


Gå til Suzuki

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 7 gjester