Jeg leste igjennom de fleste paragrafer som kunne gjelde alle oss som skal nedover, og tolket lovteksten på samme måte som vi ville gjort her hjemme Siden jeg er ferierende med norskt kjøretøy med egen spesifisering skal kjøretøyet behandles etter den norske godkjente klassen med tilsvarende i danmark, og eneste som passer i henhold til dansk definisjon er bil. Men du har helt rett i dansk definisjon av traktor shortcut, så du vil aldri se meg flytte til danmark og gjøre atvn godkjent som traktor etter deres regler SKAT er den instansen som skal godkjenne bruken av kjøretøy og hengere og det er de som skal stå for inspisering av spes.henger om vi søker om å få bruke det. Altså like mye surr i byråkratiet der nede som her hjemme
Er 99% sikker på at det er hold i min tolkning av reglene, og jeg har tenkt til å oppføre meg(ikke smart å få seg fiender på steder en gjerne vil besøke igjen )
Topp at det er flere som sjekker forhold vi ikke er sikre på, flere som leter gir større mulighet for å få riktig svar
HUSK: samme tolkning av forandring av konstruktiv hastighet er gjort i danmarks lovverk som her i norge. Altså har dere lov til å kjøre uten plomberingen