Hei!
Håper jeg kan få noen gode råd dersom noen har hatt lignende problemer tidligere.
Sykkelen er en 2003 Sportsman 700 Twin, og har en periodisk feil på hovedlys og speedometer / instrumentklokke.
Feilen ligger i at både hovedlyslys og instrumentpiksler /-belysning forsvinner med jevne og ujevne mellomrom når motoren går. Motoren stanser ikke, og det er heller ikke startvansker. Dette skjer relativt hurtig etter at motoren er startet - ihvertfall innen et minutt. Etter 15-20 sekunder kommer så lysene tilbake, og slik fortsetter det..
Har gitt sykkelen en kraftig vask, og gått over batterikabler og jordingspunkt. Feilen var der før sykkelen ble steamet.
Den står derimot 50 mil herfra, og jeg har av den grunn litt praktiske utfordringer med å få målt batteri og ladespenning osv. (Om det skal være tvingende nødvendig, så skal jeg få en kompis til å svinge bortom for å måle.)
Spørsmålet er vel egentlig dette: Er dette symptomer på feil i laderegulator? I så fall kjøper jeg en ny på Ebay først som sist. Er det noen av dere som har hatt tilsvarende promblemer med andre Polaris sykler?
Mvh Bård