Messa er:
Fredag 11/3 (16.00-1900) Lørdag 12/3 (1000-1700) å søndag 13/13 (1000 - 1700)
Ja vi har fått gratis plass SE LINK:
[url]http://fager-design.no/Påmelding%20Villmarksmessa%202011..htm[/url] Plass 62 og 63.
Det som kreves av oss er at vi opptrer seriøst å ordentlig, Jeg har snakket med BRP å der får vi lånt telt på 3x3 meter, Jeg har snakket med Sørlie å de skal prøve å få laget bannere til oss for en liten slump penger til rett tid, Jeg har nå hatt brain storming med meg selv...
JEg skal prøve å skaffe hvite papp plater slik at vi kan skrive litt info ved hver marskin, jeg skal få printet ca 50 bilder fra turene vi har hatt o.l. til en "vegg" eller lignende vi får laget, jeg skal lage nye flyere, ellers kommer jeg ikke på noe mere nå. Dersom det er flere inn legg så setter jeg pris på dette for her har vi en mulighet til å få laget ett blikk fang..
Om dere ikke kan være der hele dagen, så skal jeg være der hele Lørdag å hele søndag, JEg begynner opprigget på Fredag om noen har lyst til å hjelpe til.....
Er det noe jeg har glemt Forslag eller lignende?
Om ikke danillo tar med sitt skjer, er det noen som har ett liggende som vi kan "legge" under en av maskinene? eller lignede.
Tenk på hvordan dere ville presantert deres maskiner her. (har dere noe ekstra utstyr som dere vill vise frem o.l.)
I forbindelse med dette arrangementet ønsker både jeg å arrangøren, at når maskinene er på plass så startes de ikke å ingen kjøring i området, dette for å bevare "roen" dersom vi klarer dette ser ikke jeg bort i fra at vi kan få flere lingende ting på agendaen, men da er det viktig at vi fremstår som voksene menesker, dere skjønner hva jeg mener.
VIKTIG VIKTIG:
Jeg må få en bekreftelse på hvem som kan komme å hvem som kan stille opp på dagene, om dere lar maskinene stå over natten skal ikke være problemer med, men det er noe dere selv avgjør, jeg skal få noen pressenninger til Bak vegg mot vegen fra der vi står. Jeg har troen på at dette kan bli ett bra arrangement for oss alle.
Can-Am 800 LTD 2011 The bloo lady....
Can-Am 800 LTD 2009 The Red Lady (Solgt) 80(
Can-Am 500 Max XT 2008 The undertaker (Solgt) 80(