Torstein, jeg ringer deg men kommer bare til svarene, har du gått i hi?
John ivar, hvordan er det med Hunden, fått laga kasse til bakenden på Maskina?
Håvard, har du begytn å gravd fram kjøre utstyret eller?
Rune, kom deg ut av lastebilen å begyn å kjør litt lengere enn det du har gjort de siste 6 mnd.... som er ingen ting!!!
Kåre, er du opperativ? var det glatt her om dagen på ATV?
Enn du renegade_guy? den har jo blitt så stille at jeg lurer på hvor blomstene skal sendes???
VIPER stille på Facebook også til deg.....
LOL det var små sleng bemerkinger for å vekke folket...
Foresten? Hvordan er det med dere på Frostad? er det blitt ned lagt kjøreforbud eller kjører dere?
Jada Frank, skal bli flinkere med skypen.....
Jeg har selv satt med fore å få lakert alufelgene mine i vinter, å kansje montere trådløs kobling til Vinsjen... det blir ny henger til sommeren, MAX hvordan laga du lokket på din? er det tett? Har også tenkt att jeg kansje skal forbrede silikon legging av skjermene.... Jeg savner ellers det at vi har litt kontakt innimellom...
Ellers er hjemmesidene våre oppdatert endelig... skal legge det opp til litt oftere oppdateringer enn jeg har gjort til nå..... Foresten kan jeg også si at dere i Trøndelag... som IKKE er på hjemmesidene våre, jeg har i hele sommmer tatt regnummeret på mange atver i Trøndelag å nå skal dere kontaktes. Så om jeg ringer er det ikke for å skremme... lol
Ellers er det lite nytt vi stiller med en sterk kontigent til Danmarks turen ser det ut til.... å Rune jeg mener enda at du kan få låne hengeren ned til oslo.... slik at du slipper å kjøre med jerry kanna på ryggen... lol!!!
![Jadda [oh yes]](./images/smilies/thumbupright.gif)
ta kontakt som sagt.. skal vurdere ett treff her om ikke lenge, noen maser på det andre gjør det ikke å de som maser høyest kommer ikke... ok så er det slik, ingen grund til panikk... LOL
HA EN FORTREFFELIG AFTEN!
MVH
Obelix
nå må jeg på
![klein i bøssa [dass]](./images/smilies/sick0019.gif)